Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse af ide/koncept til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er så endnu een af dem der har fået den allermest geniale ide til en hjemmeside:)


Jeg er dog meget i tvivl om hvordan det er smartest at gå videre med ideen.

Næste skridt ville jo nok være at finde en person med forstand på programmering, og enten betale for at få siden udviklet, eller gå i partnerskab med denne.
Men hold nu kæft hvor ville det være bittert hvis personen strøg med ideen, og det evt. senere blev en stor succes:)

Efter at have læst det jeg kunne finde her på siden og andre steder, virker det som om at der ikke er de store muligheder for "beskyttelse" af et koncept.
Kan det passe?

Flere skriver at den store fordel man har, er at være den første der lancerer konceptet. Jeg er enig, men når man ikke selv står for programmeringen af siden, står og falder det vel med om man arbejder med en programmør man kan stole på.

Er der nogen muligheder jeg har overset?


På forhånd tak.

Mvh. Signe

Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom dog i gang i stedet for at tøve.

Find en udvikler som har være selvstændig i mange år, som også eksisterer om 2 år. Han har sikker ikke tid til at stjæle din ide og har sikkert set den 117 gange før ...

Brug ikke penge på tåbelige NDA'er og lignende - du kommer til at betale advokat og en ordentlig udvikler forventer (selvfølgelig) en passende kompensation.

Sååååå - tøv ej.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)