Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento, hjælp! - Den åbner ny side hver gang man klikker på produktbillede

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.trendee.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så åbner den et nyt browservindue når man klikker rundt imellem billederne på mine produkter. Er der en måde jeg kan afskaffe dette, eller er det bare en del af det template jeg har?

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak :-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken shop er det? - Altså domænet.

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.trendee.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

http://trendee.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det ser ud til problemet kun er på din forside, i dit produkt slider modul.

Her er en lille guide til at løse det:

Vælg Item Slider

Vælg i drop down menuen Configuration

På den side der kommer frem skal du i Settings boksen ændre "On Click Link" til Same Page

Husk at trykke gem :)

Så skulle det gerne virke.

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.trendee.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nej det er når jeg er inde på et produkt, og man så klikker rundt på de andre billeder til produktet, at den åbner et nyt vindue :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den åbner både i et ny fane på forsiden men også når man er inde på produkterne.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor, da det ikke ser ud til at dine links er "_blank", hvilket betyder at de skal åbnes i en ny fane. Kun dine links til Facebook og Instagram osv. har dette tag. Det må derfor være noget du kan indstille i dit backend system.


Fra Toftlund
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du mener at billedevarianter åbner i et nyt browser vindue, som den gør på dette produkt:
http://trendee.dk/index.php/steal-the-look-spar-15.html

Så skyldes det at Magento har en meget dårlig "lightboks" funktion indbygget, og det er det som sker i dit tilfælde.

Bedste måde at løse det på (letteste) er at finde et lightboks modul, lægge det på shoppen, så overtages standard funktionen, og du har løst problemet.

Alternativt skal du have fat i udviklerne af dit template og bede dem rette dette, til at billede varianter skiftes i hovedbillede vinduet og ikke åbnes i "lightboks".

/Kent

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Christiansen:

Hej,

Hvis du mener at billedevarianter åbner i et nyt browser vindue, som den gør på dette produkt:
http://trendee.dk/index.php/steal-the-look-spar-15.html

Så skyldes det at Magento har en meget dårlig "lightboks" funktion indbygget, og det er det som sker i dit tilfælde.

Bedste måde at løse det på (letteste) er at finde et lightboks modul, lægge det på shoppen, så overtages standard funktionen, og du har løst problemet.

Alternativt skal du have fat i udviklerne af dit template og bede dem rette dette, til at billede varianter skiftes i hovedbillede vinduet og ikke åbnes i "lightboks".

/Kent

Der er ikke en lightbox, men blot et popup vindue :-)

Denne kan relativt nemt udskiftes til lightbox eller fancybox.
Det samme kan hvis man ønsker base billedet automatisk skifter ved klik eller mouseover på thumbnails.

Med venlig hilsen
Bastian Jørgensen - Magento udvikler 

Fra Toftlund
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis Bastian, netop som jeg skrev :)

Søg på fx. Magento connect efter Lightbox og installer denne via Magento Connect Manager og shoppen er flyvende :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)