Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino på stoffer?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kbh N
Tilmeldt 17. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at holde en ordenlig tone her inde, Så vi ikke ender med at ligne "Nation" på Ekstra Bladet eller et teenager chat forum :)

Seriøse business mænd/kvinder viser ikke følelser som "vrede"     :)

i stedet for at se, Et bump på vejen, Som et problem.  Så se den som udfordringe!     :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:
KRAFTEDME NOSSE
 

Tag nu sammen. Grow up.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AllRoundMan:

JEG OPRETTEDE EN TRAAD IGAAR OG NU ER DET VAEK, HVORDAN KAN AMINO ANTAGE EN LILLE JULE KONKURRENCE SOM VAERENDE 'ET TILBUD - DIT TILBUD SLETTES OM 24 TIMER'

NU MAA I KRAFTEDME NOSSE JER SAMMEN ALTSAA

Eller du accepterer, at Amino er et sted med eget ordensreglement og i deres fulde ret til selv at definere begrebet "tilbud". Måske din konkurrence ganske enkelt, bare var for dårlig/pinlig til at have oppe?

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

det er sku forfærdeligt det her...

EN KONKURRENCE ER IKKE ET TILBUD

Og Arne du er stadig på nakken af mig kan jeg se, håber du fik skålet igennem og spist en masse flæsk er til jul Wink

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

det er sku forfærdeligt det her...

EN KONKURRENCE ER IKKE ET TILBUD

Og Arne du er stadig på nakken af mig kan jeg se, håber du fik skålet igennem og spist en masse flæsk er til jul Wink

Jo. Uanset hvordan du ser på det, så er en konkurrence et tilbud. Du tilbyder mig, at jeg kan deltage i din konkurrence.

Grunden til at Amino sletter alle disse er, at de ikke ønsker at folk skal smide den ene efter den anden konkurrence op. Dette kunne f.eks være de gode klassiske med at vinde iPhones og biler (Selvom de er reelle nok, er de overalt og irriterer alle med en hjerne). At din lille konkurrence, som åbenbart overhovedet ikke gavnede dig rent markedsføringsmæssigt (?) ryger med i svinget, er synd og skam. Men det er nu engang Amino der bestemmer. Vil du gerne sprede budskabet om din konkurrence, er der masser af gratis hjemmesider til dette :)

Mvh. Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon Hansen:

AllRoundMan:

det er sku forfærdeligt det her...

EN KONKURRENCE ER IKKE ET TILBUD

Og Arne du er stadig på nakken af mig kan jeg se, håber du fik skålet igennem og spist en masse flæsk er til jul Wink

Jo. Uanset hvordan du ser på det, så er en konkurrence et tilbud. Du tilbyder mig, at jeg kan deltage i din konkurrence.

Grunden til at Amino sletter alle disse er, at de ikke ønsker at folk skal smide den ene efter den anden konkurrence op. Dette kunne f.eks være de gode klassiske med at vinde iPhones og biler (Selvom de er reelle nok, er de overalt og irriterer alle med en hjerne). At din lille konkurrence, som åbenbart overhovedet ikke gavnede dig rent markedsføringsmæssigt (?) ryger med i svinget, er synd og skam. Men det er nu engang Amino der bestemmer. Vil du gerne sprede budskabet om din konkurrence, er der masser af gratis hjemmesider til dette :)

Mvh. Simon Hansen

det handlede jo mest af alt om at jeg fandt et godt domæne navn, og som tak var der 2500,- på udkant..

Så gik den ikke mere under "søger et godt tilbud fra dig"

Nok om det, det er længe siden og jeg er kommet videre he he 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Giz:

Grinern tråd :)

Dette må vel bevise at det er et teenage-chat-forum vi er i? ;)

www.isos.dk- IT support

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer.

Den her tråd kommer der vist ikke rigtig noget fornuftigt ud af. Så den låser vi. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)