Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Driver du en webshop der er 1-2 år gammel?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en kørende webshop der er imellem 1-2 år gammel, vil jeg gerne høre fra dig.

Jeg er lidt nysgerrig hvordan det går med jeres webshops efter 1-2 år. Jeg har nogle spørgsmål i gerne må svare på, sådan nogenlunde :)

Hvordan skiller i jer ud i forhold til konkurrenterne? 

Hvilke markedsføring strategier har i brugt? Hvad virkede godt og hvad virkede ikke.

SEO. Har i haft SEO med tankerne helt fra start, eller er det noget der er kommet fokus på senere hen? 

Hvad har overrasket jer? 

Hvad er jeres fremtidsplaner? 

Send meget gerne et link til jeres webshop. :-)

 

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg driver www.varde-outlet.dk og har gjort det et år.
Jeg sprang egentlig bare ud i det, uden at have en klar plan. Alt med markedsføring og SEO og Adwords mm er kommet stille og roligt gennem de sidste 3-4 måneder. Dog har jeg købt mig til en færdig shop ved dandomain, så de gør vidst lidt af arbejdet som en del af "pakken"

Har du yderligere spørgsmål skriver du bare :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del kendskab til det at drive webshop, tildels har jeg drevet flere selv, den første helt tilbage i 2003 tror jeg det var, og tildels har jeg hjulpet mange andre med webshops.

Det med at skille sig ud, glemmer de fleste, de tror at det er nok bare at købe en skræddersyet webshop, så kommer kunderne af sig selv. Man kan skille sig ud på mange måder, jeg er stor tilhænger at skarp og hurtig kundeservice, hurtig levering og mange andre ting.

Markedsføring, jeg har kun set tre markedsførings former, som virkelig giver kroner i kassen, SEO, AdWords og Facebook

Angående SEO, så er det noget man bør tænke ind i webshoppen allerede fra starten af. Ellers kan det blive en ret dyr affære, hvis man går i gang når shoppen er smækfyldt med fejl, duplicate content og så videre.

Mit bedste råd er, tålmodighed. Succes bliver ikke skabt på nogle måneder, SEO er f.eks. en langsigtet investering i en webshops fremtid. Derfor, start med en super skarp AdWords kampagne, det er billigere end det har ry for, hvis det er sat knivskarpt op.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)