Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og SEO

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja - nu er min erfaring jo begrænset til 15 år med SEO og analyser af CMS, så det skal naturligvis tages med det forbehold, når jeg udtaler mig. 

Nu er der jo en hel del andre CMS end Wordpress - for eksempel e-handelsplatforme. Og flertallet af disse er yderst fejlbehæftede i relation til SEO. Derfor er det ganske enkelt forkert at sige, at det eneste reelle problem, et CMS kan have i relation til SEO er, om du kan styre dine title tags etc. selv. Derfor bankede jeg lige på i tråden ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du helt sikkert have en point i!
Jeg havde blot de mest annerkendte CMS systemer i hovedet, da det er dem jeg har arbejdet med.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om hvordan SEOen er i alle CMS systemer, blot Wordpress, det skulle jeg helt klart have haft nævnt!

My bad. :-) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Nu er Wordpress så også komplet lige så uheldigt sat op "out of the box" som de fleste andre CMS.

Faktisk er det elendigt sat op og direkte SEO selvmord uden plugins og korrekt opsætning.


Sådan er det med alle systemerne, det er et spørgsmål om at kende dem og sætte dem korrekt op.

Der hvor vi så kan begynde, at give systemerne skylden, er der hvor de ikke kan tilrettes, så de opfører sig hensigtsmæssigt.
Det kunne f.eks. være nogen af e online systemer baseret p Ajax, der laver underlige Urls på sider og billeder.

Der kan det ikke lade sig gøre, at tilrette systemet, så det opfører sig fornuftigt og da vil jeg mene vi kan begynde, at give systemet en del af skylden for mindre gode resultater.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WOW everybody is an expert nowdays...

Amino has so much good but so much more shite!

@Thomas, good work mate.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)