Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mastomall søger kommende eller nyetablerede webshops inden for tøj, sko og accessories

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt være interesseret i at høre mere. Skriv gerne på info@modeslips.dk eller pb.

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg tjekke lige op. Nogle af jer ryger mærkværdigvis i min spammappe??

Jeg sender dig en mail i morgen, Kenneth.

Svarer jeg ikke mail, så endelig giv mig et ring. 28892345.

//Jesper

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper !

Har også sendt dig mails.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har lige et spørgsmål.

Hvordan gør I i forhold til fragt? Hvis jeg som kunde køber 6 forskellige varer fra 6 forskellige butikker, skal jeg så betale 6 x fuld fragt? Eller har I valgt at køre med reduceret fragtpris eller endda gratis fragt? I så fald - hvem betaler den pris? :)

Mvh

Jeppe

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Dette er en problemstilling vi selv har brugt lang tid på at få til at hænge sammen rent prismæssigt. Det skal ikke være nogen hemmelighed at fragt er en af de tungeste omkostninger man som online platform støder på. Den løsning vi er kommet frem til er:

Generelt omkring fragt: 

En webshop på mastomall.com står selv for fragtomkostninger af solgte varer. Dog har vi lavet en aftale med GLS hvor fragtprisen ligger en smule lavere end hvad du normalt kan få som nystartet webshop (36 kr.), og over tid skal volumen være med til at sænke denne yderligere. Derudover har vi hos mastomall.com påtaget os diverse oprettelsesgebyrer og sikkerhedsstillelser, hvorfor en webshop også slipper for disse omkostninger.  

Kunden skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når denne fortryder et køb. Ved brug af Mastomall’s returlabel, koster det 49 kr. som fratrækkes købsbeløbet.

Ved ombytning er det gratis, så længe Mastomall’s returlabel benyttes.

På www.mastomall.com har du gratis fragt på ordrer over kr. 599,- Ved køb under kr. 599,- er fragtprisen kr. 39,-. Din ordre vil yderligere tillægges et håndteringsgebyr på kr. 59,- såfremt du køber for under kr. 599,- i mere end 5 af platformens butikker. Handler du således for over kr. 599,- kan du handle på kryds af alle de butikker du ønsker uden betaling af fragt eller håndteringsgebyr.

Forud for alle transaktioner på www.mastomall.com gives muligheden for at vælge levering til et valgfrit GLS-opsamlingssted. Alle leveringer foretages hovedsagligt af GLS. Der gives imidlertid også mulighed for at vælge levering med PostDanmark mod en tillægspris. Vælges dette alternativ leveres forsendelsen direkte til leveringsadressen.

Dit eksempel:

Køb under 599 kr.:

Køber en kunde 6 varer fra 6 forskellige butikker, og er det samlede beløb under 599 kr., skal denne betale 39 kr. i fragt og 59 kr. i håndteringsgebyr. Hver webshop betaler herefter for fragten af den solgte vare, hvorefter kundens betalte fragt og håndteringsgebyr fordeles ligeligt mellem de webshops som har været en del af handlen. Derfor vil fragtprisen for de involverede webshops i dette eksempel blive: 36 - ( 39 + 59 ) / 6 = 19,66 kr.

Køb over 599 kr.:

Køber en kunde 6 varer fra 6 forskellige butikker, og er det samlede beløb over 599 kr., skal denne ikke betale hverken fragt eller håndteringsgebyr. Hver webshop betaler derfor for den fulde fragt på 36 kr. Dog vil den gennemsnitlige værdi for hvert solgt produkt i dette eksempel være højere end ovenstående eksempel, og derfor betyder fragtprisen også mindre.

Som webshop skal du derfor være opmærksom på at en handel i få tilfælde kan risikere ikke at give profit. Dog er det vigtigt at pointere at størstedelen af salgene vil være særdeles fordelagtige, samt at man kan prissætte sine produkter således at et tab aldrig vil være aktuel.

 

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål, ellers ved du hvor vi kan kontaktes.

 

Med venlig hilsen

Stefan Michelsen

Partner, Mastomall A/S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Tusind tak for det uddybende svar. Det var lige, hvad jeg havde brug for. :)

Mvh

Jeppe

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hejsa Jesper !

Har også sendt dig mails.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Hej Ib,

For god ordens skyld informerer jeg her at din mail er besvaret.

Igen tak for din interesse. Vi snakkes forhåbentlig ved i fremtiden.

Med venlig hilsen

Stefan Michelsen,

Partner, Mastomall A/S

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mastomall.com:
For god ordens skyld informerer jeg her at din mail er besvaret

ja det er helt korrekt.

 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Mastomall A/S Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Statusopdatering

Kære interesserede,

Blot en lille opdatering. Som udgangspunkt var vores plan at vi allerede i ultimo januar/primo februar skulle have mastomall.com oppe at køre, men grundet eksterne faktorer og udfordringer i forbindelse med programmeringen, er projektet blevet forsinket. Vi er i fuld sving med at få færdigudviklet platformen, mere specifikt den programmering som ligger bag det visuelle på siden. 

Samtidig vil vi gerne sige til dig som indtil videre har vist interesse, at du ikke er glemt. Dette projekt bliver stort, og vi glæder os til at skabe en forretning i fællesskab med dig. Skulle nogen ligge inde med spørgsmål eller kommentarer hører vi gerne fra jer.

God fredag og god weekend!

Med venlig hilsen

Stefan Michelsen

Partner, Mastomall A/S

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)