Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtpriser Filippinerne - europa

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Nå jeg har købt varer fra en webshop i asien eller usa er det meget forskelligt hvad fragt koster men typisk har det været mellem kr 50-100 og oftest leveret af gls eller post danmark

Jeg har søgt lidt priser rundt omkring. har forespurgt på 100 pakker pr måned af 2-3 kg fra Filippinerne til københavn og det er godt nok noget dyrt. mine svar ligger fra omkring 350 kr og op. Det syntes jeg er mærkeligt at der skal være så stor forskel. er der nogle der der har erfaring med at sende varer fra Filippinerne (eller andre steder i asien) og kan fortælle lidt om hvad de betaler og gennem hvem. Andre gode råd modtages også gerne. tak og glædelig jul til alle.

mvh

jholk

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige en vigtig detalje. det er luftfragt :-)

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået fragtet flere 20 fods containere fra Filippinerne til Danmark (altså søfragt) og står lige at skulle have sendt en 40 fods container herfra til Filippinerne.

Da det er forholdsvis besværligt at finde en speditør der har anløb til netop den aktuelle havn har jeg fundet en portal der hedder Transporteca (prøv at søg på denne)

den virker i princippet som Momendo hvor man kan bestille de billigste flyrejser. De tager sig både af søfragt containere, stykgods, og stykgods som luftfragt.

Jeg er sikkert på at de kan hjælpe dig med at finde den billigste luftfragt

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jholk:
har forespurgt på 100 pakker pr måned af 2-3 kg fra Filippinerne til københavn og det er godt nok noget dyrt. mine svar ligger fra omkring 350 kr og op.Det syntes jeg er mærkeligt at der skal være så stor forsk  

Der er flere ting du glemme: 

Bliver pakkerne leveret i Danmark med Post Danmark vil de opkræve 160 kr. for første vare linje efterfølgende varelinjer er 36 kr. pr. stk. bruger du et kurerfirma vil omkostninger til indfortoldningen være inkluderet i prisen.

Du glemmer også at pakkeprisen afhænger af vægt og volumen forholdet på den enkelte pakke. så du skal kende både vægt og volumen af en pakke. 

Prisen afhænger jo også af om der er valgt en Ekspres ( 2 dage) eller en Economy (4-7 dage) løsning.   

 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NB-import

mange tak for din information. det vil jeg kigge nærmere på. 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Mange tak for din information. Jeg er godt klar over der kommer nogle ekstra omkostninger på alt efter hvorhen og med hvem. Var dog ikke klar over Post Danmarks gebyr var så høje. 

Jeg ved godt jeg skal bruge både volume og vægt. Det jeg er ude efter lige nu er ca. priser til brug for budget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)