Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indskud af kapital i IVS - Søger revisor eller anden kyndig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et nystiftet IVS selskab i 2014 - og er rimelig grønne på det regnskabsmæksige. 

Der er meget få handler i virksomheden, og vi skal bare lige sørge for det hele er i orden. 

Så derfor søger jeg en der kan fakturere noget rådgivning, samt svare nogle spørgsmål, også vdr. hvornår og hvordan årsregnskab skal sendes ind - og ligesom være vores go-to person. 

Pga. nogle uventede regninger skal der indskydes kapital i selskabet - så dette skal vi bruge hjælp til, hvordan dette gøres bedst mulig, og så det er til rådighed snarest. 

Skriv en P.M eller kontakt info i tråden og jeg vender tilbage med det samme. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46431
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes I lige skal beskrive præcis dette i www.agera.dk hvor I kan få gratis tilbud på revisor og jeg synes det er GOD ide at få en sådan på. er man grøn rummer selskaber masser af farer

Regnskabets afslutingsdato fremgår af jeres registrering - kunne være 31/12-2014 men er det stiftet en del inde i 2014 kan der også være valgt 2015. har I selv klaret det så er det nok 2014 men se i registreringen på virk.dk

Det er aldrig smart i mine øjne at stifte med de der helt små kapitaler - men I kan nu nok lettest låne selskabet penge - hvilket I skal gøre med en markedsbaseret rente som I opgiver til skat som indtægt personligt og som så er udgift for selskabet- Det er lov krav. Alternativet at skyde ansvarlig kapital ind er nok besværligere MEN det kan en revisor sige jer.
Se for jeres forberedelse lidt om  SKYDE PENGE IND I IVS hvor det er gennemgået. Må jeg også anbefale jer en EJERAFTALE SOM LINK HER hvis I ikke har en sådan, den er super vigtig - også der kan revisor evt hjælpe

god vind med det

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar John, ja det tænkte jeg på, men er ikke lige i Danmark, så de kan ikke ringe mig op (jeg skal ringe dem op, da jeg kan gøre det uden omkostninger), derfor jeg lige valgte at gå igennem her - da det haster. 

Jeg kigger igennem det du har sendt.  

Nu har jeg smidt det op på Agera, men som jeg antog, så køre de nok en ring-op process. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46431
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jamen det er jo bare at be revisorer skrive sig på her men det er ikke så let at få hurtigt bid.Evt Tonny Skov Pedersen fra http://www.erhvervs-consult.dk/  som du kan google - god mand 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det haster voldsomt, og I selv kan lægge pengene ud, vil ingen da have noget imod, at I har en midlertidig mellemregning. Så hvis det er kritisk, behøver I ikke vente på formalia.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan skrive dine spørgsmål i en PM til mig.

En indledende drøftelse og rådgivning kan gøres uden honorar :)

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tag fat i www.okonomihuset.dk

Super dygtige, hurtige og rimelige! Han hedder Mattias og hans email er: mn@okonomihuset.dk

Han er altid til rådighed for god rådgivning og vil guide dig hele vejen.

Jeg har også selv haft haste opgaver og rod i regnskabet og kunne ikke finde en bedre end ham.

Held og lykke med det!

Dbh

//Hasan Surtiwala

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem især lån tilbud til overkommelige og rimelige vilkår.
Kontakt os for mere information.
Email: finance.particulier09@gmail.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)