Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amigo, Jeg har oprettet et firma der sælger Kinesiotape, elastik sports tape og kompressions bind

Hvis i kunne tænke jeg at give mig noget feedback på min webshop, vil det virkelig gøre mig glad. Jeg mangler inspiration og tips og trick til hvordan jeg kan optimere! 

http://nissensport.dk/

På forhånd tak
mvh Mikael Nissen 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Neutrale CTA-knapper, generelt manglende købsincitamenter - for mig er kinesio et spørgsmål om kvalitet.

Du har en enkelt bedømmelse på Kinesiotape blå.

Forfærdelig ensfarvet baggrund og "dårlig-byturs"-farvet menu. - Hvorfor er menuen ikke fokuseret om dine produkter, når dit udvalg er så småt?

Hvorfor ingen information om kinesiotape før man klikker sig ind på et specifikt produkt (dine tekster er iøvrigt generelle på produktniveau = hvorfor så sælge forskellige produkter?), som kunne give dig en autoritetsrolle.

Er personligt modstander af den røde farve på prisskiltet, men det kan godt være mig :) 

Søgefunktion ikke oversat 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Det er en meget clean side.. Den mangler noget unikt og genkendeligt.

Noget af det der ikke er nævnt er:

1. "Bedst bedømte produkter" giver ikke mening hvis der ikke er nogen bedømmelser.

2. Produktet, ved kunden præcist hvad det skal bruges til - og hvordan det skal bruges? Måske nogle guides eller fotos af tapen i brug kunne virke godt. Og hvad adskiller det ene produkt fra det andet?

3. Lidt i tråd med produktet in-action er mennesker og ansigt. Der mangler nogle mennesker på siden til at give liv og sporty stil.

4. Din passion og historie kunne godt fylde mere. Måske også igennem et foto og en one-liner på forsiden.

Jeg håber du får gavn af dette.

VH Jonathan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)