Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode SEO tips

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode tips at hente i de øvrige svar. Jeg stødte på denne side for noget tid siden, som primært fokuserer på on-page SEO.

http://backlinko.com/on-page-seo

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:
Hvis 200 indenfor samme branche laver godt on-site SEO så kan de ikke allesammen være på første side hos Google.

Næsten alle websites har masser af ting der kunne laves bedre mht. on-site SEO. For større websites skyldes det ofte at der er alt for mange undersider til at webredaktøren kan lave dem alle perfekte, kombineret med at man anvender et CMS som ikke bare sådan lige er nemt at få til at makke ret. Der prioriteres oftes en masse andet førend dette rent ressourcemæssigt.

Hvis du er ny og "mindre" spiller i en branche, så er det langt nemmere og billigere for dig at lave noget rigtig god on-site SEO. Så undervurder endelig ikke effekten af det.Og så er der selvfølgelig en masse andre faktorer også, som andre er inde på her.

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par blogs som du må få lov at poste et par indlæg på, hvis de er min. 300 ord og indeholder 1 backlink... det koster dig ikke noget. Det vil da give dig et par "små" backlinks.

Send dine indlæg til mig på blog@profillageret.dk

Mads

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 19
Fra  www.bogstaverogtal.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger lige en føler her Big Smile

www.bogstaverogtal.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale dig, at søge lidt på google og amino, omkring de dygtige folk vi har der deler lidt ud af deres viden. Bl.a. denne video:

" title="

">

" title="

">En video af Anders Saugstrup, som også er at finde her på amino, hvor han fortæller om content marketing. Brug 15 minutter, lyt, lær og tænk så over hvordan du implementere det i din virksomhed :) Det er guld værd, hvis man lærer/forstår hvordan det skal udføres, og er langt mere værd end spammy linkkataloger. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:

Jeg kan anbefale dig, at søge lidt på google og amino, omkring de dygtige folk vi har der deler lidt ud af deres viden. Bl.a. denne video:

" title="
" target="_blank">

" title="

" target="_blank">En video af Anders Saugstrup, som også er at finde her på amino, hvor han fortæller om content marketing. Brug 15 minutter, lyt, lær og tænk så over hvordan du implementere det i din virksomhed :) Det er guld værd, hvis man lærer/forstår hvordan det skal udføres, og er langt mere værd end spammy linkkataloger. 

Tak for omtalen, Claus!

Ja, godt og grundigt pressearbejde og indholdsarbejde med tilhørende markedsføring og fortjente links fra hjemmesider med høj troværdighed er helt sikkert vigtigt i dag og fremad. 

Dertil kommer ting som brugeroplevelsen på din hjemmeside, indholdets kvalitet, load-tiden, at der ikke er tyndt indhold, at indhold kun findes på én adresse osv. Det er lidt af et show. :-)

Men hvis du bruger et godt CMS som fx Wordpress, løser det meste af det tekniske sig selv - nok til at du i starten kan koncentrere dig mere om det gode indhold og den store indsats i presse-arbejdet. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

WOW tak for indlægget. Det link du lagde op har lige fået mig til at lave en 301 som jeg ikke anede ;) Det er jo nærmest en fordobling af mine links ved at knipse med fingrene. TAK!! :)

Har du andre gode fif til, hvordan min hjemmeside kommer op og ligge nr. 1? :D

Mvh. Mark - Konkurrencer NONSTOP 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)