Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille advarsel - microsoft support svindlere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennet Leth Sørensen:

Er der mon nogen der har tal på hvor mange der "bider på"? Tænker de må være langt imellem folk der ikke er skeptiske på det punkt i dag?

Hvis det ikke er en god 'forretning', så ville de stoppe.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennet Leth Sørensen:

Hej.

Er selv "kun" blevet ringet op 2 gange i denne måned, men min kæreste får for tiden ca. et opkald om dagen fra MS support svindlere. Hun er pænt træt af det :p

Det er fra et dansk nummer og de taler engelsk.

Er der mon nogen der har tal på hvor mange der "bider på"? Tænker de må være langt imellem folk der ikke er skeptiske på det punkt i dag?

Sjovt nok begyndte vi at få disse opkald og en masse SPAM SMS'er lige efter vi skiftede til Telmore, men det er nok bare en tilfældighed?

Vh.

Kennet

Downloade denne app som både virker til android og iphone, https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ciamedia.caller.id&hl=da

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Denne tråd bliver vist aldrig for gammel. Jeg har ikke tal på hvor mange gange svindlere har ringet til mig for at "hjælpe" mig med min computer.

Jeg har bemærket, at de ofte bruger danske telefonnumre (45). Men svindlerne taler ikke dansk - kun meget dårligt engelsk.

Giv endelig budskabet videre til familie og venner. 

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt belastende. Kan anbefale at kigge Truecaller ellet 180.no. To apps der hjælpe en smule. Her i huset, ringes vi op mange gange dagligt. USA numre og DK numre.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)