Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google places hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Mit firma hedder http://www.stubfraesningfyn.dk/ 

Jeg er tilmeldt google places som jo nu hedder my buisnes og har flg. problem Jeg bor i otterup på nordfyn og hvis jeg googler " stubfræsning" dukker der 3 places profiler op 2 i jylland og en i middelfart ..hvis man så klikker på kortet der dukker op kan man så med lede efter min virksomhed..

Hvis jeg f.eks googler stubfræsning slagelse er jeg på med det samme !!

Forstår ikke hvorfor jeg ikke dukker op når jeg søger i mit eget område ? en anden ting er at alle de andre har en rød prik på kortet og min er blå..ved ikke hvad betydning det har..er også lidt forvirret over hvordan det hele hænger sammen med googleplus m.m.

Er ikke særligt teknisk anlagt men til gængæld god til at fjerne rødder :-) er der en der kan vejlede evt. hjælpe med at optimere min google profil.

På forhånd tusind tak

Erling Pedersen 

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Hvis jeg googler stubfræsning otterup, nordfyn eller fyn, dukker du op på Google Places, som den eneste, så det er ikke helt skævt :)

Dbh Maj

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Tusind tak for svar :-) ja det har du ret i men hvis man kun skriver stubfræsning er den ikke helt optimal ihvertfald når jeg søger her fra otterup...

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har du ret i. Jeg får også kun Fredericia og Middelfart, når jeg kun søger på stubfræsning.

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er lidt mystisk....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)