Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til relocation af WordPress side (velgørende arbejde :))

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Skype-Smile

Jeg søger en, der vil yde et stykke velgørende arbejde og hjælpe mig med at relocate (hvad hedder det på dansk??) en WordPress side.

Jeg har, på frivillig basis, lavet en WordPress-side for en velgørende forening.

Deres gamle side, en Joomla side, ligger på domænenavn.dk. WordPressiden ligger på domænenavn.dk/wordpress.

Joomlasiden skal væk, og WordPresssiden skal lægges på domænenavn.dk.

Jeg har før spurgt om råd her på Amino, og har også fået link til vejledning fra one.com, men jeg er ikke så teknisk stærk, og er bange for at lave 'ged' i den Embarrassed

Hvis du har tid og lyst til at hjælpe mig og foreningen vil jeg blive meget glad og taknemmelig.

Det vil være perfekt, hvis du holder til nær Aarhus, da jeg så let kan transportere mig hen til dig.

Hvis du kan/vil hjælpe, så send mig en privat besked, eller skriv her, hvordan jeg kommer i kontakt med dig.

På forhånd tak!

Mvh Klaus

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

For en ordens skyld vil jeg lige klargøre, at jeg altså HAR lavet WordPress siden færdig. Den er helt klar til at blive offentliggjort på foreningens eksisterende domæne. Jeg skal blot have hjælp til at flytte wordpresssiden fra deresdomæne.dk/wordpress til deresdomæne.dk, hvor den nuværende Joomlaside ligger. Big Smile

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Problem solved

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)