Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

P-Mate.dk skal have lavet ny hjemmeside.

Det skal være en webshop, hvor det er muligt at lave infosider til også.

Den skal kunne laves på flere sprog - må gerne kunne styre sprogene via "flag" eller/og via kundens land.

PT kører vi med en PayPal løsning som egentlig fungerer OK (giver sjældent problemer).

Der skal ikke være mange forskellige varer i shoppen (pt. maks 10), så det kræver ikke en stor løsning.

Findes der et stykke software der kan købes der kan bruges til ovenstående (den nuværende hjemmeside er lavet i WebcreratorX5 v8). Jeg har forsøgt mig lidt med Wordpress og woocommerce, men tror ikke helt jeg kommer i mål med dette. Jeg kan se at der findes mange som tilbyder webshops på en god og nem måde, men de er med løbende abonnement (hvilket jeg umiddelbart ikke finder interessant).

Hvad gør jeg lige?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen (pmate.dk):
Det skal være en webshop, hvor det er muligt at lave infosider til også.

Det kan du på alle gængse webshops

Jesper Hansen (pmate.dk):
Den skal kunne laves på flere sprog - må gerne kunne styre sprogene via "flag" eller/og via kundens land.

Det kan du på alle gængse webshops

Jesper Hansen (pmate.dk):
Jeg kan se at der findes mange som tilbyder webshops på en god og nem måde, men de er med løbende abonnement (hvilket jeg umiddelbart ikke finder interessant).

Abonnement vil jo enten være for webshoppen (som Dandomain) eller betaling for webhotellet hvor du evt. har en gratis webshop liggende. Prisen kan være den samme begge steder. Jeg vil ikke selv hoste en webshop på en server som koster 10 kr om måneden.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Jeg forstår godt at det kan virke uoverskueligt at finde den rette løsning til din kommende nye webshop. Jeg vil rigtig gerne præsenterer dig for en vores simple webshopsløsning, hvor du betaler en engangsbeløb, og derefter ejer alle rettigheder. 

Vi udarbejdet vores webshops i WordPress med WooCommerce. Du kan se webshops vi tidligere har lavet for vores kunder her

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så vil jeg komme med et oplæg til dig. 

ØVRIGT! Fantastisk slogan I har :-) :-) 

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

På nuværende tidspunkt er shoppen hostet hos one.com som vi også kører mail via.

Jeg har ikke oplevet at de har givet problemer.

Heller ikke på min anden side - www.tinglyseren.dk

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi er 4 personer der lige har stiftet et ApS (Sales 2.0, www.sales20.dk) med kun et enkelt formål - at forøge webshops og e-commerce løsninger, ved at bygge hjemmesider med en meget bedre kvalitet og potentiel end de 'billig' løsninger.

Word Press er meget begrænset når det handler om e-commerce, så vi har valgt nogle andre køsninger, som kræver lidt mere at sætte op, men når den er parat, kan overtages uden at du skal have en i.t. mand på. Dvs. vi byger den til dine krav, samt på en måde du kan udskifte tekst og billeder, og selve design meget let. Jeg er ikke teknikeren i firmaet, men de tre andre er, og har tilsammen mere end 50års erfaring. Kig forbi den ufærdiggjort hjemmeside, og udfylde kontaktformularen, og give mig (Chris) som reference. Allan ville kunne besvare alle dine spørgsmål. Vi tilbyder også 3D visninger af dine produkter på din hjemmeside!

Idet at vi skal have gange i butikken og skabe omsætning til at betale vores omkostninger, kan du sikkert få en meget god deal.

Held og lykke.

mvh

Chris

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan se og høre at der er gode muligheder for at få lavet en shop eksternt, men findes der ikke noget "easy to use" software på markedet.

Hvordan er det med vedligeholdelse af en side jeg ikke selv har kodet?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen (pmate.dk):
Kan se og høre at der er gode muligheder for at få lavet en shop eksternt, men findes der ikke noget "easy to use" software på markedet.

Hvordan er det med vedligeholdelse af en side jeg ikke selv har kodet?

Hvis du selv ønsker at prøve kræfter med udarbejelsen, kan du altid forsøge dig med opsætning af WordPress og WooCommerce på egen hånd. Der findes tusindvis af guides på nettet. Du skal gøre op med dig selv om du ønsker at bruge tiden på det, fremfor at markedsførere, og drive din webshop. Tid er penge :) 

Hvis du køber en webshop hos os har du to muligheder for vedligeholdelse. 

1. Løbende månedlig aftalte jf. behov. 

2. Klippekortsordning, hvor du klipper hvergang vi skal fortage opdateringer, backup osv. 

Vi guider gerne til hvordan du selv kan vedligeholde webshoppen, såfremt dette måtte være aktuelt! 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg vil anbefale dig en Prestashop eller Wordpress (WooCommerce). Begge løsninger er rigtig nemme at, arbejde i for dig som slutsbruger.

Vil dog sige at Prestashop efter opsættelse, er langt nemmere at arbejde med. Samtidig har du flere features man, standard kan åbne op for.

Vi har et rigtig stærkt tilbud på en webshop. Vi hjælper dig selvfølgelig godt i gang, hvis du skulle vælge at benytte dig af en af vores webshop løsninger.

OBS. Vi har det vi kalder en "Gør det selv shop", som man stadig kan få med sig. Dette giver dig frihed til f.eks. at hoste shoppen hos one.com eller andre steder, hvis du ikke føler vi gør det godt nok, eller bare ikke ønsker at betale for support. Samtidig har vi også webhoteller til billige penge, hvis man ikke ønsker support. Et sådan webhotel starter fra 19,95kr.

Webshoppen koster 195kr pr. måned så længe du ønsker vores support inkluderet. Hvis du skulle ønske den flyttet, til anden udbyder/ikke ønsker supporten længere. Hjælper vi også gerne med at flytte den for dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)