Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med EAN betaling?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs derude!

Bare lige et hurtigt spørgsmål: Hvor lang tid tager det normalt at få betaling for en EAN faktura?

Jeg sendte en faktura den 26/11 til det kongelige teater, de siger de har godkendt den, men har ikke modtaget noget endnu :(

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs! Pudsigt, du ikke har fået respons på dit indlæg endnu. Hvornår har de godkendt den? Er "godkendelse" det samme som, at "betaling er sendt afsted"? Måske mangler der endnu en instans eller et led. Jeg ville give dem en stille forespørgsel og evt. sige, at det er din første faktura el.lign., hvis du synes det er ok.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

vi plejer at få vores betaling fra en uge før til en uge efter betalingsdatoen. Så det er lige så forskelligt som hos andre kunder...

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget forskelligt. Nu handler jeg mest med børnehaver og skoler og her plejer det at tage en lille måned, inden pengene er på kontoen. 

Mvh. Peter

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener det som standard står til 30 dage på virk, hvis du sender ud via dem.
Så hvis andet ikke er aftalt er mit bud 30 dage.
Så at din kontakt har godkendt fakturaen efter en uge betyder nok ikke så meget idet systemet først sender betalingen afsted den sidste dag.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hos en af mine kunder, hvor vi sender mange ean fakturaer - betaler de offentlige ud fra deres egen betalingsbetingelser, så hvis du har sat 8 dage på, så holder de det ikke hvis de har besluttet at de betaler efter f.eks. 30 dage.

Men hvis de har modtaget og godkendt den så skal de nok betale, men næste gang så hør dem ad hvornår du kan forvente at modtage beløbet.

Go' arbejdsdag

/Birthe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)