Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero: Oprettelse af rykker for faktura i tidligere system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en faktura til en kunde fra 2013, som endnu ikke er betalt. Hvis jeg skal oprette en rykker i Dinero, skal jeg også have den oprindelig faktura der i, korrekt?

Jeg er skiftet til Dinero i 2014 og har derfor ikke faktura fra 2013 indtastet. Hvordan vil jeg skulle oprette den rykker korrekt, så den har sammenhæng med den oprindelige faktura?

Mvh

Søren

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Malling:

Hej,

Jeg har en faktura til en kunde fra 2013, som endnu ikke er betalt. Hvis jeg skal oprette en rykker i Dinero, skal jeg også have den oprindelig faktura der i, korrekt?

Jeg er skiftet til Dinero i 2014 og har derfor ikke faktura fra 2013 indtastet. Hvordan vil jeg skulle oprette den rykker korrekt, så den har sammenhæng med den oprindelige faktura?

Mvh

Søren

Hej Søren 

Det er desværre ikke muligt, at lave en rykker på en faktura som ikke er oprettet i Dinero. Det er heller ikke muligt at oprette denne faktura i det nuværende regnskabsår og så fremsende en rykker, da regnskabet vil blive forkert. Jeg vil anbefale dig at rykke kunden manuelt via. mail eller lign. :) 

De bedste hilsner 

Jacqueline 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du må nok lave en rykker på den helt klassiske måde ved at lave et brev (mail) og skrive dine betingelser og din inkassovarsel.

Og så afsted til mandens postkasse/mailboks med den :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to,

Tak for jeres fyldestgørende svar :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)