Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress sikkerheds ekspert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en del sider i wordpress og da det jo desværre er et meget udsat system oplever vi at blive hacket.

Jeg har derfor søgt en del på google efter nogle danske eksperter indenfor dette, men har ikke haft held med det.

Er der nogle herinde som kan anbefale en dygtig wordpress sikkerheds ekspert?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte min kollega Flemming Westphal på 42 43 47 54 som bl.a. arbejder med sikring af Wordpress installationer. -Og nej du forpligter dig hverken til at købe noget bare fordi du ringer og du kommer heller ikke til at høre på en smart sælger Smile

Jeg er sikker på at han kan give dig nogle tips om hvad du kan gøre.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ukendt iværksætter:
Jeg har en del sider i wordpress og da det jo desværre er et meget udsat system oplever vi at blive hacket.

 

Hej.

Hvis du installere disse 3 plugins, så skulle du være rimelig sikker på, ikke at bliver hacket.

Og hold din side opdateret hele tiden.

Installere i WP admin:

Akismet

FV Antispam

Wordfence Security er en af de bedste sikkerheds plugin, meget nem opsætning.

Mvh. Niels

Webdesign

 

https://itwebsite.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har som hosting firma valgt at satse på Plesk 12, som efter min mening har overhalet inden om med version 12. www.plesk.com
Jeg er ikke ude på at starte en religions krig omkring systemer her, men taler udelukkende om mine erfaringer!

Med Plesk får alle kunder Wordpress toolkit som laver autoopdatering af wordpress, plugins og temaer. Første skridt er naturligvis altid at være up2date.
Der er også en funktion som checker sikkerheden i wordpress installationen, og strammer op på den.
F.eks. database, filrettigheder mm.

Der er også ModSecurity (Web Application Firewall) indbygget, som kan filtrere kendte angreb fra, inden det når ind til koden.
F.eks. SQL injections og lignende.

Sidst men ikke mindst laver vi scanning for malware dagligt på alle webhoteller, så vi også fanger det som eventuelt skulle være sluppet igennem, eller er uploadet via FTP.

Som alt andet er det ikke 100% det kan tage, men efter opgraderingen har vi praktisk taget ingen support vedrørende hacker angreb på webhoteller, så noget hjælper det.

Du må ikke tage det som en erstatning for at stramme på på selve Wordpress installationen, men mekanismer som dem Plesk er kommet med, kan tage mange af de sårbarheder som bare ikke er fundet endnu. Der findes muligvis også lignenden løsninger til cpanel, jeg kender dem bare ikke.

Held og lykke med din hjemmeside, og så håber jeg du får bugt med problemet. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)