Hej alle
Dette er nok ikke den rigtige debat, men det er svært at finde hvilken dette lige skal ind under.
Jeg har en kunde der har fået to rykkere. Fakturaen er forfalden med 50 dage.
Han fik til i dag til at betale men prngene er ikke kommet.
Jeg har implementeret indhold på deres wordpress-side. (Opgave via amino)
Må jeg fjerne dette når kunden ikke har betalt?
Eller er det bare direkte til inkasso?
Jeg er bare nysgerrig om hvad mine rettigheder er når jeg ikke er blevet betalt.
Hej. Idet du ikke har fået respons på indlægget endnu, vil jeg give mit intuitive svar: To forkerte gør ikke én rigtig. For mig svarer det lidt til, at du har bygget et hus og går ind på grunden og river det ned igen, fordi du ikke har fået dine penge. Det kan jo også tænkes, at de gerne vil ud af forholdet og derfor ønsker, at du skal fjerne det igen, og så er I kvit. Jeg ville ringe til kunden og høre, hvad der sker. Herefter må sagen til inkasso, hvis der ikke sker noget.
Jeg var også mere nysgerrig (og nok også lettere irritabel, da jeg brugte alt min tid på at lave det arbejde, og endda lavede mere end der stod i opgavebeskrivelsen) Men han er hermed sendt til inkasso! :-)