Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om prissammenligningssider

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar - de har været meget brugbare!

Til sidst vil jeg gerne spørge om affiliatenetværkerne også har reklamer for f.eks. a-kasser og el-udbydere, hvis man eventuelt hellere ville lave sådan en prissammenligningsside. Hvor meget af sådan noget kan de tilbyde?

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Kundehuset.eu Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er netop selv igang med et lign. projekt. Jeg søger evt. en partner, da jeg tror at to hoveder, er bedre end ét, og to konkurrenter, stærkere sammen.

Smid en mail on@kundehuset.dk så hvis du havde lyst til at tage en dialog. God dag.

Omed.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende med affiliateplugin. Jeg har selv leget lidt med en affiliate side indenfor mobilabonnementer. Den er lavet i wordpress, men er sat ganske simpelt op, og har ikke automatisk prisopdatering, men hvis det kan sættes op rimelig let med affiliateplugin, så ville det være en god. Er der nogen der kan uddybe hvor let det er, jeg har lige kort kigget på http://affiliateplugin.dk men har svært ved at vurderer om det er noget en mening mand kan sætte op.

Den side som jeg godt kunne tænke mig at få automatiseret priser på er i øvrigt http://mobilabonnementerne.dk/

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ab3.34. :)

Kan se det er længe siden, du har postet dette opslag, men jeg undrede mig, hvordan det er gået for dig, om du er kommet i gang?

Jeg er selv nybegynder på Affiliate marketing og bruger www.partner-ads.com/affiliate da jeg har fået at vide af flere at det er den bedste Dansk Ads side?

Glæder mig til at høre fra dig:) 

Vh Dan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)