Kære selvstændige der sælger produkter/services online, vidste i godt, at laangt tid efter et produkt/service i har leveret til en kunde, som har betalt via PayPal, blot kan sende et forespørgsel med KUN et pr. felter til PayPal og få pengene tilbage og beholde produktet/servicen? Netop det er sket for os i vores transport-/flyttefirma GoService ApS, hvor vi på et tidspunkt solgte pakkeordninger online og modtog betaling via bla. PayPal. Nu er vores PayPal-konto i minus fordi en kunde, vi har leveret service for, som iøvrigt var godt tilfreds med vores service, har blot fået sine penge tilbageført HELT uberettiget og uden at vi har fået noget form for grund til det. Så her er en betalingssystem du kan sælge dine varer GRATIS! |
Ali Ghorbani:Nu er vores PayPal-konto i minus fordi en kunde, vi har leveret service for, som iøvrigt var godt tilfreds med vores service, har blot fået sine penge tilbageført HELT uberettiget og uden at vi har fået noget form for grund til det.
Spørgsmålet er om i skulle tage kontakt til PayPal og sige at kunden har modtaget en serviceydelse, og derfor burde i have fået besked.
Udover dette, så kontakt da kunden, og hør dem af hvorfor man har valgt, at gøre som i den pågældende situation..
Mvh.
Kasper