Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maler tømrer i nordsjælland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Fra næste uge har vi 2 mænd ledige som kan male dit hjem.

Vi har også 2 tømrer som kan give dig en hånd med at samle køkkenet lægge gulv eller lign.

Prisen er 200+moms

Kontakt os per mail maler-murer.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send dem retur indtil du skal bruge dem igen ;-) Eller endnu bedre, hyr dansk.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Maler-murer.dk:
Prisen er 200+moms

Jeg ville personlig være meget påpasselig med at hyre et firma, som  tager kr. 200,- i timen for faglært håndværksarbejde. Det virker ganske enkelt som om det er underbetalte ansatte eller nogen som slet ikke er uddannede/erfarne med den type arbejde som der er ansat.

Hvis det "blot" var for at udfylde en ansat som tilfældigvis havde lidt huller i kalenderen, så kunne det måske give mening. Men ialt 4 mand du har gående som ikke har noget at lave, det lyder mystisk, og egentlig mere som om at du har kontakt til nogen udenlandske arbejdere du kan hive ind/ud som det måtte passe.

Det er der jo som sådan ikke noget galt i, andet end at jeg tænker du bør overveje hvordan du kommunikerer det ud - jeg er sikker på at mange andre end jeg sidder med skumle tanker om hvilke forhold disse ansatte måtte arbejde under. Så skriv helt åbent og mere specifikt om hvorfor du netop kan tilbyde denne billige pris, og hvis det er fordi det er håndværkere fra en underleverandørfirma i Polen, eller hvis det er elever/ufaglærte - så skriv det. Så kan folk helt åbent og enkelt tage stilling til det og vide hvad de går ind til. Så undgår både du og din kunde en masse polimik efterfølgende ordreindgåelse.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Vi har skam danske håndværkere:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sgu ikke til de priser, en tømrer får ca. 195 kr i timen + feriepenge, pension og hvad ved jeg, så er der allerede underskud på den konto.

Så hvad er jeres timepris for en dansk håndværker?

 

Mvh
Hagbart

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)