Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1½ års produktudvikling. Jeg er SÅ FUCKING STOLT

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Jeg er så STOLT af mig selv. Ser frem til med glæde, at hjælpe de angstramte som ønsker at vende tilbage til livet igen.

Interaktiv Angstbehandling
De 7 Trin til mindre angst og mere liv.

1½ år arbejde er ved at nå sin slutning. De 7 Trin til mindre angst og mere liv.
Mere end 100 vel gennemtænkte videoer, er produceret, redigeret og ligger parat til visning via nettet.

Alt lige fra server, webinar, lydudstyr, kameraudstyr, studiesetup, videoredigering, hjemmeside, photoshop, branding og ikke mindst det vanskelige arbejde med at få min ekspertviden om angst ud af hjernen og ned i et brugbart produkt.
Det er snart et færdigt produkt. Og meget mere...

Alt startet med en vision om at hjælpe så mange angstramte som muligt tilbage til livet igen. Det hele startede med: hvordan får jeg organiseret min ekspertviden om angst, så det kan bruge i et Interaktiv Angstbehandlingsforløb for angste?

Det sker snart, at jeg kan hjælpe endnu flere angstramte end jeg allerede gør i klinikken. Jeg glæder mig til, snart at kunne præsentere, vel verdens, første Interaktive Angstbehandling.

Som angstramt, kan du hjemmefra, eller hvor du har internet adgang, få angstbehandling.

.. og jeg er slet ikke færdig... når systemet kører vil jeg forsætte med at udbygge Interaktiv Angstbehandling... jeg har nedskrevet hundredevis af gode råd og ting som angste kan have gavn af...

Efter 30 år med personlig angst, masser af personlige terapi timer og 7 års psykoterapeutisk/psykologisk uddannelse, står jeg snart ved en afgørende skillevej.

Min vision ER at hjælpe så mange angstramte som muligt tilbage til livet igen.

I Kærlighed <3

Angstekspert Kim Liljehult
Jeg kan hjælpe dig med din angst

PS. Jeg er SÅ FUCKING STOLT :)

 
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen, tillykke. Det lyder godt, at du personligt er kommet over det og så vil hjælpe andre i lignende situation. Hvad er din professionelle baggrund? Er du uddannet SE- terapeut, siden du iflg. din hjemmeside er medlem af SE-foreningen.dk?
Held og lykke med projektet!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg ved godt, at det er fucking moderne at være fucking stolt og just fucking do it, men hvis jeg var fucking angst ville jeg være endnu mere fucking angst ved at skulle bruge en fucking angs-fordriver der var fucking stolt

Point: Pas meget på med din markedsføring overfor angste mennesker, for de er ikke altid helt så imponerede over hvad netop de måske hører som rocker fraser, som en del andre måske er. De er ofte lidt berøringsangste Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@John, fra en der har boet sammen med en der har været ramt af svær angst de sidste 5 år, så er han sej fordi han er kommet på "den anden side", og "de" kan helt sikkert finde ud af at skelne mellem Amino.dk og hans hjemmeside.

Når der skrives et indlæg på Amino, i "jante-tæskeren" vil jeg mene at ordet er frit. Det er vel næppe her han reklamerer. Og trods det kan findes på nettet, vil jeg vende tilbage til det første jeg skrev. Hun har intet problem med at være FUCKING STOLT.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vist er ordet da frit - mit point er blot at jeg ikke tror han skal bruge den generelt i sin markedsføring af angstbekæmpelse, for de jeg kender, der arbejder med det, ser netop de angsramte som let paranoide overfor netop den type ord. Herinde er jeg helt enig i det ikke er spor problem at være fucking stolt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal også huske på, at Amino er ret højt ratet på Google mv. Jeg ville ikke være helt tryg, hvis min behandler i offentligt forum ytrede sig på den måde. (Kan dette være aldersbetinget? Der hvor jeg kommer fra, har ordet f.. i al fald kun én betydning).
Det skal også siges, at det vist var det efterfølgende, kommercielle arbejde, som trådstarter var f.. stolt af. Jeg ville have lidt, skriver lidt, større forståelse, hvis det gjaldt den succesfulde afvænning, som jeg ubetinget tager hatten af for.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen: Tak for dit "held og lykke". Ja, er uddannet SE-teraoeut. Har sammenlagt 7 års psykoterapeutisk/psykologisk uddannelse, foruden de 30 års personlige erfaring med angst.
Gode hilsner Kim 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til at være FUCKING STOLT.

Tak for alle de god råd og jeres omtanke.

Jeg er klar over at det kommer i google, og jeg har tidligere her på amino være "bange" for at mine klienter skulle se mig spørge, om marketing, forretningsplanlægning og alt muligt andet.

På et tidspunkt valgte jeg at være mig selv, og gøre som er mig og ikke tænke over alt muligt (naturligvis, prøver jeg med iver ikke at være krænkende ligefrem).

Så i dag skriver jeg og taler som mig selv. Når jeg holder webinar for angste, så er jeg mig selv.

Jeg træner iøvrigt også mine klienter at være dem selv (igen... uden at de ligefrem skal være krænkende..)

Jeg ER fucking stolt! Jeg vil ovenikøbet sige at de fleste som kender angst, også selv ville være stolte over - med eller uden fucking - at kommer sig over så mange års angst, og så hjælpe andre. 

Cookie - John H. Jeg forstår godt din "pas på" og tak for dit ønske om at hjælpe mig. Det er jeg glad for. Og jeg passer på :) 

Gode hilsner
Kim 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt vildt godt at du har kastet dig over dette projekt, jeg håber at du når ud til mange med din hjælp om det så er  hverdags redskaber eller terapi behandling som de får ud af det, så har jeg virkelig stor respekt for dit arbejde og din vision. Tillykke 

Med venlig hilsen 

Ahmed 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke penge.. Kan min kommune betale dig?

Griner... Devil

Men godt kørt, håber du gør det for at hjælpe - og ikke for at tjene penge..

vh

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)