Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roller: Sælger, Programmør og Konsulent. Individ og/eller firma søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg er kommet i klemme mellem tid og penge, så jeg har brug for hjælp. Dette er både til individer med interesse i at udfylde rollerne og til firmaer, som kunne se en fordel i et partnerskab. Teksten her på siden må meget gerne gives videre i jeres netværk eller deles på anden vis.
Firmaer, som yder IT eller konsulent-hjælp, er ekstra interessante! 

Ifølge budgettet jeg 500.000 kr. i 15 mdr. før projektet kan løfte sig selv. Min plan er, at låne pengene selv, hvis der ikke kommer et godt tilbud fra en af jer. Et løft, som bank-penge ikke har med, er den/de personer som kan skubbe mig uden om de værste huller i startup-processen, og dermed sørge for at pengene bliver brugt mest effektivt. - Projektet kan håndtere et større antal kloge penge, som utvivlsomt vil sætte mere skub i: Salgs-hastighed, antal hænder, tilføjelse af ny funktionalitet. Projektet skalleer teoretisk uden problemer og i praksis ser jeg kun få udfordringer, idet det international stordrift har været planen fra starten.

Udviklings-status: Første version er 90% færdig. Hovedsageligt mangler tests og professionel finish. Ønske-listen til kommende versioner er meget lang.

Kontakt til mig: 23 87 22 23

Der arbejdes i øjeblikket på at komme ud 1/1/2015 til de første pilot-virksomheder og få testet hvor brede smil vil kan skabe.

Basis ideen er meget simpel. Match kravene i et job eller på et skifte med den eller de egenskaber, som er til stede i medarbejderene. Det ultimative mål er at bringe det bedste frem i medarbejderene, højere produktivitet og mindre fejl.
Værdien er at give reél-viden om medarbejdere og deres specifikke egenskaber til 1. niveau af ledere - indsigt.
Værdien for den øvrige ledelse om hvilke egenskaber der haves og mangles i et grafisk setup - overblik.
Værdien for medarbejderen er viden om hvor godt man "passer" på de arbejdsopgaver man er en del af - trykhed.
Værdien for teamet er at udnytte alle mand optimalt, lave færre fejl og have bedre sammenhold - produktions-optimering.

Løsningen er der brugt næsten 5000 timer på og er idag en online side med funktionalitet for både medarbejderen og alle niveauer af ledelse. Målgruppen er virksomheder over 100 ansatte, men vi kan hjælpe alle ned til 3-4 ansatte. Den første version henvender sig hovedsageligt til virksomheder som har en eller anden form for produktionslinje, hvor den næste version skal udvides, så alle virksomheder kan få gavn af programmet.
Programmet kan aldrig erstatte en leder, kun understøtte.

3 roller som ønskes besat.

- Udvikler og supporter

- Kontaktskaber / Sælger og onsite konsulent

- Onsite konsulent

Onsite, betyder at opgaverne løses i samarbejde med kunderne på deres adresse. Jeg vil selvfølgelig forsøge at finde firmaer i kørselsafstand, men ligger firmaet 100 km væk, så er det 200 km i din bil hver dag.

Udvikleren kunne sagtens side i sit eget hjem, så længe der god fremdrift i processen. Sprogene, som er nødvendige er: ASP.net, Bootstrap, C#, JavaScript(meget lidt), PostGreSql og til at lave PDF filer, brugers ItextSharp. - Jeg er selv udvikler og har lavet det meste. Jeg giver altid en hånd.

Kontaktskaber / Sælger og onsite konsulent. Alle former for kontakt og salg til potentielle kunder - du har prøvet det før og har et godt netværk. Lidt afhængig af hvor du bor, vil det være hensigtsmæssigt at arbejde ud fra dit hjem. Der vil være oplæring i programmet og funktioner, som skaber værdi samt indsigt i hvordan fremtiden ser ud idag og hvordan du kan påvirke hvilken retning programmet tager i fremtiden. Målet er 1-2 nye kunder pr måned, så jeg håber ikke det kan holde sælgeren beskæftiget på fuld tid. De timer der ikke bruges på salg, bruges til at hjælpe din makker med onsite konsulent opgaver, hvor vi oplære kundens eget personale i hvordan de bruger programmet og udfylder skemaerne. - Jeg vil selvfølgelig gøre alt jeg kan for at hjælpe, men jeg er ikke selv sælger-typen.

Onsite konsulent. Som der også står ovenfor, så er det nødvendigt at hjælpe/undervise kundernes egne medarbejdere, og det bliver dit primære job, at være "holde i hånd" gennem denne process. - Jeg giver en hånd til alt.

Alle vil blive udfordret, men ingen skal stå i en situation hvor der er langt til hjælpen. - Vi arbejder som et hold!

Om mig:
I dag er jeg mere eller mindre alene om alle roller. Jeg bor www.findvej.dk/Alsbjergvej20,9460 men er i fuld gang med at finde egnede lokaler. For mig er det ikke så vigtigt hvor du er, det er vigtigere hvem du er og at jeg kan stole på dig. Hos mig arbejdes der efter princippet frihed under ansvar, men svigt mig ikke, jeg har hverken råd eller lyst til at give "lang snor".

Grib mobilen og ring til mig :)

Dem der ikke har lyst til at lege med, må også have en rigtig dejlig jul og godt nytår :)

Dennis Jensen
23 87 22 23

(Undskylder på forhånd. Den her får nok nogle bump, for jeg har virkelig brug for hjælp)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig på udkig

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)