Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop host med web service /soap

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg ved ikke om det er mig der er idiot eller om det bare ikke er så udbredt. men jeg leder efter en webshop host som har noget api/webservice/soap som er lige til så man kan sende ordrer til sin dropshipper og talene fra salg over i regnskabssystemet og kunde data over i CRM etc. 
Jeg leder efter hosting som letter det med at starte op så man ikke bruge alt sin tid på at pakke varer men mere på at øge ens forretning/kunde tilgangen 

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Integrationer er altid komplekse uanset om man ønsker det eller ej.
Så selv med de fleste købeløsninger er der en del du skal overveje i forbindelse med disse.

Hvis du vil have et godt bud fra os her inde, så fortæl os hvad du bruger af CRM og økonomisystem, eller hvad dine ønsker er til disse hvis du skal starte op fra bunden.

Jeg har i hvert fald lidt svært ved at vurderer om du allerede har noget, eller hvad du helt præcist efterspørger.

De fleste hostede webshops har integration med E-conomic, men jeg ser ikke meget til CRM integrationer. 
Blandt andet findes der færdige løsninger fra Smartweb/Wannafind/Curanet, Scannet og dandomain.

Hav en god aften. :)

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge shopify - det er et super godt og moderne system, som har integration med zapier hvorfra du kan gøre næsten alt. Hvis du bruger e-conomic så skriv til dem om de understøtter zapier.

Det er sku ikke kompliceret ;-)

/Jeppe

Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt Sylvester men jeg er meget bevidst på hvad jeg skal bruge.

Jeg mener bare at der burde være nogen der har lavet sådan system omkring nu. som kan sende data videre.

Og tak Jeppe det er præcis sådanne inputs jeg leder efter. Dem her og dette her system færdig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)