Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af D-S DataGuide - en omfattende database af sikkerhedsudstyr og kravspecifikationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den nyeste tilføjelse til d-svarmex.com klar, nemlig D-S DataGuide.

http://www.d-svarmex.com/da/d-s-dataguide

Dette er database-portal hvor firmaer kan finde dokumentation og specifikationer indenfor sikkerhedsudstyr og tilbehør.

Til at starte har vi lavet 8 tabeller delt op i 3 grupper;  Kemikalieguides, Certifikatguides og Produktguides.

Her kan man finde specifikationsdata til bl.a. Faldsikringsudstyr, Sikkerhedssko, Sikkerhedsbriller, Skærefaste handsker og meget mere.

 

Firmaer kan ansøge om at få adgang til disse tabeller, hvor det også er muligt at foretage avancerede filtersøgninger samt at eksportere data i PDF og CSV mm..

Her er ansøgningssiden: http://www.d-svarmex.com/da/dataguides-ansogning

Designet er lavet i Flat-UI framework, som er super light weight og selvfølgelig 100% responsive
Her har vi bl.a. gjort brug af Font-awesome samt andre brugbare CSS og JS libraries, og alt er udviklet så det er en drøm at udvikle videre på i fremtiden.

Målgruppen er både alm. firmaer samt den offentlige sektor, hvor der er stort behov for dokumentation ifm. indkøb af sikkerhedsudstyr.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtig se logikken i at man skal oprette et login før man kan se jeres markerdsføring, jeg tror nok bare jeg ville finde et andet sted at handle. Dernæst syntes jeg at i skulle overveje et bedre navn til jeres webshop ... det der er måske et af de dårlige webshop navne jeg nogensinde har set, hvordan udtales det?

Svarmex.xom eller .dk er begge ledige og havde imo. været meget bedre, sikkerhdsudstyr.dk havde været det bedste men den er desværre taget af en fyr der sælger sko :-)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Tak for din feedback.

Der er en grund til at man skal ansøge om adgang, da der er tale om vigtige data i den branche vi her har med at gøre.

Grunden til at det er et .com domæne er simpelthen at det er et multi-nationalt site.

Du kan vælge dansk, engelsk og svensk.

Dog er DataGuide kun på dansk indtil videre, men den skal også på sigt være svensk og engelsk.

Vi ville faktisk have valgt varmex.com, hvis det var ledigt, men det er det ikke.

VARMEX© er et varemærke ejet af D-S Sikkerhedsudstyr A/S, derfor er der en mening med at det indgår i domænet.

 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Når nu det er helt fast at man ikke kan tilgå databasen uden godkendelse, så kunne det være godt med en smagsprøve på databasen - inden man trykker på ansøg-knappen.

Og du har jo faktisk mulighed for at fremvise lidt - og gør det allerede. Under de tre guide-symboler i toppen af siden får jeg et fint indtryk af produktet.
Måske du kan fremhæve dem mere - eller gøre symbolerne mere "knap-agtige". Så jeg får lyst til at trykke på dem.

Du kunne også lave en ny knap med "se et uddrag af databasen her" eller "få en smagsprøve - og ansøg nu"..

VH Jonathan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)