Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til oversættelse af en WooCommerce-del

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter!

Jeg sidder i den situation, at jeg ikke kan få oversat "item/items" i en WooCommerce shop. Jeg har vedlagt et screenshot af det. Nogen der har oplevet det problem før? Jeg har anvendt Codestyle Localization til stort set alle shops jeg har lavet førhen og har brugt mange timer i FTP for at se, om jeg kan finde det men desværre nej. Nogen der kender til det?

Tak på forhånd!

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har du mulighed for at sende et link til shoppen? 

Jeg formoder at det er dit theme, der ikke er oversat til Dansk. Hvis du vil, så kan du prøve at sende login oplysninger til mig i PM, så kan jeg se, om jeg kan finde det. Jeg havde samme problem i mit theme Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at komme med et bud på hvor du skal finde det henne, med det du skriver, men umiddelbart vil jeg sige at det ser ud til det er i dit tema du skal finde oversættelsen, En anden ting er du har den samme information til at stå to gange Hvorfor have "0 produkter i din kurv" efterfulgt af "Ingen produkter i din kurv". Dette kunne os være en fejl et sted der skal rettes for at få den øverste linje til at forsvinde, kan du ikke et smide et link til din side det vil gøre det lidt nemmere :-)

 

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager! Her er linket: www.styrkeshop.dk

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan folkens!

Tak fordi i gad hjælpe! Jeg har fået rettet det! 

Sletter indlægget her om 10 min.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)