Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent haves - køber søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har indhentet brugsmodelbeskyttelse (minipatent) på et hjælpemiddel med vibrator til tømning af emballage. Frembringelsen er tiltænkt tømning af emballage med tyktflydende produkter og pulver såsom yoghurt, fløde, olie, sæbe, mel og lignende, altså dagligdagsvarer i husholdningen. Jeg tænder på at opfinde men ikke på opstart af virksomhed, hvorfor jeg vælger at sælge.   

Sammendrag: Frembringelsen er forsynet med fod, 2 vinger, vibratorpude og automatisk tænd/sluk enhed. Foden sikrer, at frembringelsen kan stå oprejst. Vingerne sikrer, at frembringelsen nemt tilgås i oprejst stilling og løftes og håndteres med kun 2 fingre. Under brug fastklemmes vingerne om emballagen samtidig med at frembringelsens tænd/sluk enhed presses ind mod emballagen. Derved aktiveres frembringelsens vibratorpude og indholdet vibreres/hældes effektivt ud af emballagen ved brug af kun 1 hånd. 

Har ikke en prototype men har udført mindre forsøg ved brug af en vibrator med samme funktion.

Brugsmodelbeskyttelsen gælder kun i Danmark men kan udvides til mange flere lande. "Idéen" bliver først offentliggjort i Dansk Patenttidende i november 2015.

Pris/afregning......helt afhængig af hvad vi kan blive enige om!

Finder du ovenstående interessant og tænder du på opstart af virksomhed og lign., så send mig en mail for yderligere info.

Mvh Steen

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt os gerne - der er af og til klienter, som ønsker at overtage rettigheder, som anvender os som formidler.

Bemærk at relativ få lande har brugsmodel og at rettigheden maksimalt kan være i kraft i 10 år, hvorimod en ansøgning om patent, når den udstedes kan være i kraft 20 år efter sin indleveringsdato for så vidt årsgebyrerne betales i alle årene.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)