Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find på mit hjemmesidenavn og tjen 50 kr.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har tidligere udlovet en halvtredser for at finde på navn til mig, og det fungerede super godt, synes jeg :-) 

Ved godt det ikke er super mange penge, men det er hvad jeg kan tilbyde, jeg kan muligvis også hjælpe med noget grafisk, men selvfølgelig inden for rimelighedens grænser.

Jeg vil starte en affiliate side med Amerikansk Fodbold udstyr, og mangler et navn. Er rimelig blank for idéer, det eneste jeg er kunne komme på er iamfootball.dk, men ved ikke helt :)

Jeg forbeholder mig retten til ikke at vælge et navn, hvis ikke det perfekte skulle forekomme.

Håber på en masse fede navne ! :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Amerikansk fodbold har ca. 2000 søgninger om måneden, og der er lav konkurrence.

Derfor vil jeg anbefale amerikanskfodbold.net.

Dette vil gøre det nemmere for dig at ryge højt op på søgemaskinerne.

Hvis du vil have et domæne som fortæller mere om at hvad din side laver, så kunne du evt. tage americangear.dk.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du der overhovedet er et marked for det? :) Mange tak for svar! .net er det ligemeget om det er det eller .dk?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke i tvivl om der er, men det kræver at du ligger nr. 1 på google på udvalgte keywords.

Det er ikke helt ligegyldigt, da google gerne vil matche danske søgende med danske sider, og .dk derfor henvender sig bedre her.

Google kan dog godt se at din side er på dansk når du har sat den op, og derfor kan .net sagtens bruges.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FBT:
amerikanskfodbold.net.

Ja, eller kør det helt ud: www.american-football-equipment.dk er ledigt iflg. dandomain.dk. Det vil da adskille sig fra de andre, og hvem taster en hel adresse ind nu om stunder? Det vil jo typisk være et link fra noget andet, f.eks. Google. 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det være bedre for SEO at vælge amerikanskfodbold.net end americangear.dk?

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

FBT:
amerikanskfodbold.net.

Ja, eller kør det helt ud: www.american-football-equipment.dk er ledigt iflg. dandomain.dk. Det vil da adskille sig fra de andre, og hvem taster en hel adresse ind nu om stunder? Det vil jo typisk være et link fra noget andet, f.eks. Google. 

Taget i overvejelse :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):

FBT:
amerikanskfodbold.net.

Ja, eller kør det helt ud: www.american-football-equipment.dk er ledigt iflg. dandomain.dk. Det vil da adskille sig fra de andre, og hvem taster en hel adresse ind nu om stunder? Det vil jo typisk være et link fra noget andet, f.eks. Google. 

Det har du nok egentlig ret i. I forhold til søgemaskinerne kunne man evt. bruge amerikanskfodboldudstyr.dk, da danskerne nok ikke søger på equipment, men udstyr istedet. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er mine bud:

Americasport Americafooty Americagrej USAfootball USAgear Amerikanskbold usabold kicktheball grabtheball footykick kickshop footballshop usafodbold kickshop fieldshop fieldgear thegreenfield footballfield kickthegrass grassfield amerikanskfooty grabthegras kickthegrass usashop.

Håber at en af dem kunne være interessant 

 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Søndergaard:

Vil det være bedre for SEO at vælge amerikanskfodbold.net end americangear.dk?

Altså du vil jo have let ved at komme op på søgeordet amerikansk fodbold med amerikanskfodbold.net, american gear rammer jo ikke rigtig noget god keyword.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)