Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf - Opload side til mine kunder ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej altid kloge Aminioér Big Smile

Jeg har startet et lille fotograf firma op, og jeg er så gammeldags at jeg brænder de færdige billeder til mine kunder på en cd og sender dem med posten. Nogen der kender en nemmere måde ? Måske en side hvor jeg oploader og kunden kun kan få adgang til sine egne billeder,  måske med en kode ?

Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

Betina

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop Box?

Det er ihvertfald sådan jeg modtager tekster, billeder, grafisk design fra flere forskellige leverandører.

Natasha

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Jeg ved at siden www.phosys.com, kan tilbyde det du efterspørger, det koster selvfølgeligt noget og om det er at foretrække frem for dropbox, kommer nok også an på hvor mange kunder du har.

God vind med det :)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du bruger dropbox er det jo bare at oploade billeder i en ny-oprettet mappe der inde og dele den med kunden, dette kræver jo så os at kunden har dropbox.. men herefter kan du jo skrive i mailen at billederne er tilgængelige i den næste måned ?? 

Man jeg der er mange som bruger nettet og så logger kunden ind med et pasword og så kan de downloade billederne... der er også nogen der tilbyder at kunden kan se alle billederne og så herefter vælger hvilke de vil have tilsendt i en fysik kopi eller som download og så betaler de herefter... 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min egen hjemmeside. Her jeg jeg en logindside - hvor et unikt login giver adgang til en unik infoside (som stort set er den samme jeg laver en ny kopi af hver gang) - på den unikke infoside - står der lidt info om billedbestilling - og så er der et link til et galleri med kundens billeder. Galleriet er lavet med jalbum.

Billederne i galleriet kan du selv bestemme størrelsen på - jeg plejer at bruge 800 pixels i bredden -  og så ligger der desuden et logo på billederne - så de er alt i alt ikke meget ved at kopierer for kunden.

Galleriet kan vise filnavnet under hvert billede - og det er så det kunden bruger til efterfølgende at lave en billedbestilling ud fra.

Alt i alt koster det ikke noget, forudsat du selv løbende kan lave siderne på din hjemmeside.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Jeg bruger også selv Drop Box i langt de fleste tilfælde. Jeg bruger dog også shootproof.com i ny og næ. Her har kunden mulighed for at se alle billeder og vælge og bestille. Man kan også købe filerne direkte igennem siden, men jeg har ikke brugt den feature, så det har jeg ingen erfaring med. Der findes også andre udbydere af den type service, men har ikke kigget på særligt mange af dem, da shootproof kunne det jeg skulle bruge det til, selv i den gratis version. Hvis du skal have rigtigt mange billeder liggende over længere tid koster det selvfølgelig lidt. Jeg bruger det så sjældent, og har billederne til at ligge i en kort periode, så jeg kan klare mig med den gratis version, jeg mener det er 100 billeder du kan have til at ligge på den af gangen.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe et webhotel og installere:

http://www.projectsend.org/

Der kan du hoste billeder (og andre filer) og sende dem til specifikke kunder, så dine kunder får et login til siden.

Jeg kender flere fotografer der tager brug af ProjectSend.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina

Du er også meget velkommen til at prøve vores service; Filecamp.com

Du kan oprette en gratis demo fra vores hjemmeside.

Vi har rigtig mange fotograf kunder som bruger Filecamp til det du ønsker ... og mere til.

:)
Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)