Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor tilbydes i byens billigste kontorfællesskab (København)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

På det dejlige Christianshavn - i Langebrogade - er en kontorplads blevet ledig til leje. Prisen er kun 900 kroner om måneden, hvilket dækker netadgang, varme, el, netværksprinter etc. Overtagelse kan ske med det samme eller når det ønskes. Jeg skal bare flytte mine ting. Derudover betaler man ved indflytning et depositum på 3700 kr, som man selvfølgelig får igen, når man en dag flytter ud. Der er to kontorer med fire og seks skrivepladser i hver. I de rum er telefonopkald, møder etc. ikke tilladt, men det er selvfølgelig helt ok at snakke, lave interviews og have folk på besøg i opholdsrummet. Der er endvidere køkken og toilet, og så vidt det er muligt prøver man at spise frokost sammen. Vi har en årlig generalforsamling og julefrokost. Den sidste bliver nok først i januar 2015 i år. Er du interesseret? Kontakt mi i så fald hurtigst muligt. Jeg kan vise kontoret frem i dag mellem 13 og 14, søndag eftermiddag/aften eller på næste fredag. Kontoret bliver udlejet efter først til mølle princippet. Jeg kan kontaktes på telefon 0 4 5 26 249 592 eller e-mail iljalang S.A. gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)