Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at besvare min brugerundersøgelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har lavet en lille brugerundersøgelse, der skal hjælpe mig til at skabe en løsning! Håber at i vil besvare den, med ærlighed. I er anonyme hele vejen igennem.

http://goo.gl/forms/1S7W09kzvQ

// Jannick

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at lære noget meget vigtigt:  Hvis du vil foretage en meningsmåling, eller i det hele taget have svar på et eller andet som du vil regne for repræsentativt for en større mængde, f.eks. hele befolkningen, så er det meget vigtigt at alle kan komme til at besvare dine spørgsmål på lige vilkår.  I denne situation kan jeg blot bemærke, at jeg faktisk ikke aner hvad du vil eller spørger om, fordi jeg intet kan svare på.  Og hvorfor mon?  Fordi jeg skal logge på et eller andet med google et eller andet som jeg ikke har.  Er det noget alle har?  Er det noget man skal have for at leve?  Og i det hele taget (uden at vide særligt meget andet om google end at det handler om at skaffe oplysninger om brugerne således der kan vises målrettede reklamer og tjenes penge til investorerne), hvordan kan du love anonymitet når man skal logge ind (formentlig som sig selv) for at kunne svare?  Ommer! Gaab

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Ommer! Gaab

Jeg stod af præcis samme sted.

Hans

Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræver en konto som det eneste minus. Dog har jeg ikke brug for dig til at belære mig om at jeg skal vælge en anden udbyder, for ditten og datten. Har haft undersøgt markedet, og ud fra det, fandt jeg google bedst. At jeg så mister nogen mulige svar, går nok.

- Til din egen lektie, er det ikke google et eller andet, men en google konto. Burde lægge meget mere ligefor, end du så svagt giver udtryk for. Du behøver ikke snakke som om at du er hverken min lærer eller at jeg er født i går. Tager konsekvenserne af at man skal have en konto, tilgengæld får jeg fantastiske muligheder for overblik. Du burde undersøge tjenesten selv. God dag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Langkjær:

Kræver en konto som det eneste minus. Dog har jeg ikke brug for dig til at belære mig om at jeg skal vælge en anden udbyder, for ditten og datten. Har haft undersøgt markedet, og ud fra det, fandt jeg google bedst. At jeg så mister nogen mulige svar, går nok.

- Til din egen lektie, er det ikke google et eller andet, men en google konto. Burde lægge meget mere ligefor, end du så svagt giver udtryk for. Du behøver ikke snakke som om at du er hverken min lærer eller at jeg er født i går. Tager konsekvenserne af at man skal have en konto, tilgengæld får jeg fantastiske muligheder for overblik. Du burde undersøge tjenesten selv. God dag.

Tak for kaffe, jeg tror kun på, at de ville hjælpe dig lidt bedre på vej

God weekend

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Langkjær:
tilgengæld får jeg fantastiske muligheder for overblik.

Yep - jo flere respondenter, du sorterer fra på forhånd, des lettere er det at overskue de få svar, du får.

God vind med projektet.

Venlig hilsen

Hans 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)