Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eventyrlysten og nysgerrig ung mand med mod på udlandet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er,

Jeg færdiggjorde en HHX i sommers og har efterfølgende været tre mdr. i Australien som "backpacker" med tre andre kammerater.

Jeg har siden min hjemkomst for 2 uger siden, konstant siddet foran computeren og skrevet jobansøgninger til forskellige virksomheder i primært Norge og Danmark - grundet manglende kompetence hos HR-cheferne i disse virksomheder, har dette fortsat ikke givet nogen form for afkast Wink .

Jeg har et brændende ønske om at komme til udlandet og arbejde. Jeg planlægger at studere HA i projektledelse fra sommeren 2016 på CBS. I den forbindelse kunne det være rigtig spændende med et projektrelateret arbejde. Jeg har tidligere været med til at udvikle, promote og lancere en app med fokus på sundhed og velvære, men min erfaring indenfor projektarbejde er desværre - og beklageligvis - begrænset.. Det skal der derfor laves om på!!

Derfor: skulle i kende en, som kender en, som kender en der kunne være behjælpelig på dette område, er du mere end velkommen til at svare herpå.

Det skal dog nævnes at andre jobs - udlandet såvel som i Danmark - også har interesse.

Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak.

My best,

Christian Peter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)