Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har tidligere kigget lidt på Dinero og har prøvet at skrive et par fakturaer i programmet

Og har en plan om at starte rigtig op i 2015, men nu da jeg gerne vil ind og kigge bliver jeg mødt af rødt skærmbillede. Hvor der står følgende og kan ikke komme videre da jeg åbenbart ikke kan flytte det bilag som ligger uden for regnsskabsåret

OBS! Du har bilag som ligger udenfor dine regnskabsår

Vi har opdateret og forbedret Dinero. Det betyder at alle bilag nu skal være tilknyttet et regnskabsår.
Du har pt. 1 bilag som ikke ligger indenfor et af dine regnskabsår:

  • 2013 - Periode: 01/01/2013 - 31/12/2013
  • 2012 - Periode: 01/01/2012 - 31/12/2012

For at komme videre skal du gøre følgende:
  1. Gennemgå listen nedenfor og slet de bilag du ikke ønsker at gemme eller tilknyt dem til et regnskabsår.
  2. Opret et eller flere regnskabsår, så alle bilag på listen bliver tilknyttet et regnskabsår.

 

 

Når der ikke er flere bilag på listen bliver du automatisk ført tilbage til din forside.

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers kontant support@dinero.dk men det du har gjort duer ikke - i et oprettet firma bogføre lidt for at teste. Alt man bogfører vil uanset sletning eller andet - jo ligge i bogføringen forsat og forvirre. Man må ikke bare teste løs i et aktivt firma.

Prøv som der står, vælg bilagene og slet dem et efter 1. De vil vil stadigt findes i bogføringen men ikke påvirke - du skal så ha oprettet et nyt regnskabsår. Alternativt tror jeg du kan slette hele firmaet og oprette det på ny som jomfru

Du må så ikke mere bare teste i et aktivt firma - når der er trykket bogføring er der bogført, bilagsnr og faktura nr osv brugt, og det er lovkrav

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid slette regnskabsåret og starte forfra.
Det er måske en god ide?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Man kan altid slette regnskabsåret og starte forfra.
Det er måske en god ide?
når det går så er det absolut bedst når du ikke har noget der skal gemmes - det var det jeg mente med slette og starte forfra som jomfru Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)