Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger hjælp til online online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke lige kunne sige om den her falder ind under den her kategori, men nu prøver vi :D

Anywho...

Jeg er ved at have min freelance virksomhed klar og skal videre til næste step: Markedsføring. Jeg skal have sendt budskabet ud til min målgruppe, omkring hvad det er jeg laver.

Jeg har opgivet på forhånd, med selv at rode med dig, så jeg søger hjælp til det. Jeg er ikke interesseret i at blive tæppebombet med alle mulige tilbud, men isedet vil jeg hellere høre fra folk der kan give mig et oplæg, til hvad det er de kan gøre for mig og hvordan de havde tænkt sig at gøre.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Det var en spændende måde at ligge den ud på... Jeg tager gerne udfordringen op Wink

Hvis du ville være så venlig at sende mig en mail med en beskrivelse af din virksomhed, målgruppe, budget osv. Så vil jeg gøre mit ypperste for at komme med et konkret oplæg, som du så kan forholde dig til. 

Du kan fange mig på simon@erhvervshjemmesider.dk. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes. 

Det lyder spændende! Har du fundet en løsning?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes.

Det kan være svært at sige hvad du skal gøre når jeg ikke ved hvad du laver.

Altså hvis det er b2b, så kan du da starte her på amino, men hvis det er b2c så kan det være svært. Facebook og google adwords er selvfølgelig indlysende, men her på amino har jeg faktisk også hentet lidt omsætning på min webshop ilyd.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)