Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket medie er bedst at anvende til rekruttering af en sælger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 23
Fra  Team Racoon Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg skal rekruttere en sælger til min virksomhed.

Vedkommende skal være en dygtig kanvassælger og samtidig stærk i salg i netværkssammenhænge.

Jeg har postet et opslag på LinkedIn og brugt deres jobportal (kr. 3.000,- + moms), det har ikke været nogen succes.

Hvad er jeres erfaring for rekruttering? Hvilken portal er bedst?

Jobzonen, Jobindex, Stepstone eller ...... ?

Dbh.

Thomas fra Racoon

 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Om man skal bruge den ene eller anden jobdatabase er en del af en større strategi, så det skal ses i den større sammenhæng.

Sælgere (gode og erfarne) er nogle af de sværeste at rekruttere. Det kræver noget ekstra. Er man indstillet på selv at lære op kan der være andre muligheder.

Du skal med andre ord selv gøre en ekstra indsats, når du rekrutterer sælgere.

Jeg har set dit opslag på LinkedIn, og jeg mener, der skal noget mere til. Annoncen skal sælge både job og din virksomhed meget bedre. Det er fx svært at se (hvis man tager annoncen væk og læser den selvstændigt) hvad det drejer sig om. Hvad skal man sælge og hvor m.m.

Se her hvad jeg synes, der skal lægges vægt på: http://jobfisk.dk/rekruttering/artikler-om-rekruttering/1347-jobannoncen-skriv-den-gode-stillingsannonce

Og her lidt om hvordan jeg arbejder med en jobannonce: http://jobfisk.dk/rekruttering/artikler-om-rekruttering/1358-jobannoncen-soger-kandidaten-jobbet-eller-ej

Jobannoncen er for mange det første, de hører om en virksomhed. Det er derfor vigtigt, at den sender det rigtige positive signal og sælger både virksomhed og job.

Jeg håber at ovenstående kan hjælpe dig lidt på vej, selvom det var lidt mere svar end det du bad om.

Sig til hvis du har nogle spørgsmål.  :-)

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Kære Alle,

Jeg skal rekruttere en sælger til min virksomhed.

Vedkommende skal være en dygtig kanvassælger og samtidig stærk i salg i netværkssammenhænge.

Jeg har postet et opslag på LinkedIn og brugt deres jobportal (kr. 3.000,- + moms), det har ikke været nogen succes.

Hvad er jeres erfaring for rekruttering? Hvilken portal er bedst?

Jobzonen, Jobindex, Stepstone eller ...... ?

Dbh.

Thomas fra Racoon

Hej Thomas

Har du ikke et link til stillingen ?? vil gerne se mere om jobbet :-)

Mvh Torben

 

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 23
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 23
Fra  Team Racoon Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)