Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte domæner til wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en hjemmeside for en forening. Jeg har selv nogle sider i wordpress som jeg har lavet - købt domænet og sålavet one click installation i wordpress. Færdig bum.

Men foreningen har allerede to domæner og fået siderne lavet i noget andet end wordpress. Er det nemt nok at skifte domænerne over til wordpress og hvordan gør man det???

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det handler ikke så meget om at skifte domæne, det handler om at konvertere den hjemmeside de allerede har lavet over til WordPress. Hvis de vil have deres side til at ligne sig selv, bare i WP, ja så vil det være svært, da du så skal hen og lave et custom WP tema.

Skal du derimod bare have deres tekster osv med over i WP, er det vel bare at starte på et nyt tema de kan lide og så få kopieret alle teksterne over til WP.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig dyrt, da du så skal have en til at konventere deres hjemmeside-layout til Wordpress.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden behøver slet ikke ligne den nuværende. Jeg skal bare være sikker på den hedder det domænenavn som den hedder nu.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jassie:
Jeg skal bare være sikker på den hedder det domænenavn som den hedder nu.

Så er det intet problem. :) Hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at skrive en pb til mig. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)