Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 12 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Lowcarbstore.dk Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Trustpilot i et år nu og er fint tilfreds. Det eneste jeg har et problem med er deres skyhøje priser. Der har vi som nystartet virksomhed virkelig svært ved at følge med. Jeg synes det er fint der kommer lidt konkurrence på dette område - det kan være det så blivere billigere for mig på Trustpilot - hvem ved:0)

Al held og lykke fremover!

Vh Rikke

Ps. Må altså give folk ret i at jeres hjemmeside er MEGET kopieret fra TrustPilot. Vidste jeg ikke bedre kunne jeg faktisk tro at det var en TrustPilot side...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Super fedt, at se at der kommer flere i markedet for forbruger ratings. Umildbart har jeg selv gjort mig en masse tanker om emnet, som jeg gerne vil dele med jer. Det bliver lidt lige på og kontant, men det er jo også i min erfaring den bedste måde, at få kritik på når det gælder iværksætteri.

Jeg tror ikke på RatePanel som den ser ud i dag, af den simple årsag at der ikke er noget der tyder på, at I har forstået hvad det er TrustPilot sælger. Den varer TrustPilot har, er at de har et site som en masse forbrugere checker inden, at de foretager en handel i en webshop. Pga. det store antal brugere, bekymre de fleste webshop ejere sig om hvad der står på Trustpilot, og det de betaler for værktøjerne til at påvirke.

Den vare har I ikke, fordi RatePanel ikke har nogle brugere, og derfor er et abonnement hos jer, efter min bedste overbevisning ingenting værd.
Jeg tror godt I kan glemme alt om at begynde tage penge for tjenesten endnu, for jer bør det kun handle om hvordan I for fleste muligt brugere, når I har en masse brugere, så kan I begynde at finde en måde at tjene penge på, men ikke før. Det var i øvrigt også sådan TrustPilot gjorde.

Så nu er spørgsmålet hvordan bliver I det site som forbrugerne checker inden de handler. Her kunne et svar være at det var det site med der havde de bedste mest retvisende ratings!

Hvis man ser på tråden, er der flere som skriver at de håber I bliver bedre til at håndterer falske anmeldelser end TrustPilot, så det kunne være et sted at starte.
Det jeg selv tænkte i den forbindelse, var at linke alle anmeldelser til Facebook profiler og bruge en service som Veridu.com til at verificerer at profilerne er ægte.
Derudover ville jeg gøre alt omkring ratings etc. fuldstændigt transparent, ingen hemmelig algoritme, hvis jeg kunne ville jeg aldrig slette en rating, hvis jeg blev tvunget til det pga. lovgivning, ville jeg efterlade en markør på at den havde været der.

Så ville jeg bruge samme trick som TrustPilot gjorde i starten, hvor de tog screenshot af alle danske websites og lavede seo ud fra. Det vigtige er at skaffe så meget relevant data som muligt. En anden ide, kunne være at høste regnskabsdata f.eks. fra proof.dk og sammenkæde dem med domænenavne.

Jeg tror det kræver meget arbejde og hen ad vejen nok også en del kapital, at bare komme i nærheden af TrustPilot.

Det var mine 5 cents, håber I kan bruge dem, og så selvom det er skrevet meget direkte skrevet.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig pæn side, køre super godt.

10/10 her fra... :)

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt på linje og enig med Lundsby og tillader mig derfor at spørge: Er dette blot en billigere konkurrent til Trustpilot eller er der tale om et nyt koncept. Det førstnævnte er udmærket, fordi Trustpilot er ublu, men det er nu det sidstnævnte markedet har brug for.  

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver spændende at følge dette projekt, og hvis priserne holdes nede, så kan det blive godt.

Hvordan kommer man som virksomhed til at ligge på kategorisiderne?

John D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt projekt. Sejt i tør- fedt at der kommer noget konkurrence til en enehersker på markedet.

Men jeg kan dog ikke se hvorfor jeg skal vælge at anmelde på jeres side. Og det er måske ikke noget i kan gøre noget ved- men på TrustPilot ved jeg jo at jeg har mange der læser anmeldelserne og sådan.

Jeg synes jeres design er pænt og en flot side.

Men som sagt har jeg lidt svært ved at se hvorfor jeg skal vælge jer.

Men jeg tror på jer og glæder mig til at følge jer.

De bedste hilsner

/Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg støtter helt op om det her projekt. 

Der er to måder at forbedre et produkt på for sine kunder, enten ved at gøre det bedre (øge kvalitet, eller kvalitet i forhold til pris), eller ved at sænke prisen. Så i mine øjne har i sat jer for en god start. Hvis i samtidig fastholder den profil i har kørende i denne tråd og ikke bliver nogle øvhuller som er ligeglade med kunder og som kun er fokuseret på penge, så hopper jeg helt sikkert med på jeres vogn.

Det eneste jeg virkelig mangler inden jeg stiger om bord, er at man skal indgive ordrenummer for at lave en bedømmelse, for at holde det rent og gøre det muligt at spore hvad der er gået godt/dårligt.

Hold skruen i vandet drenge :)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nesheim:

Jeg støtter helt op om det her projekt. 

Der er to måder at forbedre et produkt på for sine kunder, enten ved at gøre det bedre (øge kvalitet, eller kvalitet i forhold til pris), eller ved at sænke prisen. Så i mine øjne har i sat jer for en god start. Hvis i samtidig fastholder den profil i har kørende i denne tråd og ikke bliver nogle øvhuller som er ligeglade med kunder og som kun er fokuseret på penge, så hopper jeg helt sikkert med på jeres vogn.

Det eneste jeg virkelig mangler inden jeg stiger om bord, er at man skal indgive ordrenummer for at lave en bedømmelse, for at holde det rent og gøre det muligt at spore hvad der er gået godt/dårligt.

Hold skruen i vandet drenge :)

Tak for feedbacken alle sammen, det er super positivt og i giver en masse gode ideer, som vi kan arbejde videre med.


Og Michael,

Med hensyn til ordrenummer, så har vi nogle ting der bliver udviklet for at holde det hele rent og ordenligt. 

Og vi bliver aldrig nogle røvhuller, det har du mit ord på :-)

Tilmeldt 27. Dec 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet nogle aftaler med nogle de store spillere så skal alle de andre nok hoppe med på vognen

Det er ikke alle der hverken kan eller vil betale de priser som Trustpilot opkræver, og bare fordi at man bruger Trustpilot kan man vel også bruge jer på sidelinien, får i succes så vil i måske i mange tilfælde blive brugt som en prispresser over for Trustpilot, men i vil helt sikkert også få taget MANGE af deres kunder over til jer.

Vi har selv lige lavet en aftale med Trustpilot, men vi er da ikke gift med dem, så kom gerne retur til os så snart i er ready to go, men som der lige blev nævnt, skal der gerne ligge en sikkerhed for at anmeldelserne passer sammen med kunden.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det nu alle sammen!

I kan nu benytte vores gratis prøve periode version på 30 dage, så i kan få en oplevelse af hvad vi kan gøre for jer.

Vi håber at så mange som muligt af jer, vil prøve det, og se om det er noget for jer.

Det er super let at komme igang, og vi sidder klar til at hjælpe jer, hvis i oplever problemer med servicen.

Klik her: https://ratepanel.com/business 

I må have en helt fantastisk mandag.

Side 12 ud af 15 (142 indlæg)