Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den klassiske "jeg søger programmør" problemstilling!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har igennem længere (læs: alt for lang) tid arbejdet på et et projekt som jeg er super passioneret omkring omhandlende tatoveringer og jeg forsøger stille at udvikle en MVP på http://inkadvisor.dk med tilhørende instagram profil  (http://instagram.com/inkadvisor/). Men som det tydeligt ses er jeg ikke et teknisk geni! Dog ambitionerne store og stikker langt de danske landegrænser!

Jeg har allerede været i kontakt med en lang række tatovører og er i gang med opbygge content og skabe værdi på siden, så godt som kompetencerne rækker på mit one man team ;-). Men for at det her kan tages så langt som jeg drømmer om dag og nat, har jeg brug for en super skarp udvikler til at indgå partnerskab eller blot give en hånd med til udvikling af prototype (aflønnet). Hvis du kan hjælpe med at viderudvikle min prototype i Wordpress, vil det nok foregå aflønnet, da jeg helst ser en eventuel partner er i stand til at kunne følge strategien, hvor en app bl.a. ligger i fremtidsplanerne.

Og nu tænker du nok, hvem er jeg og hvad kan jeg byde... Jeg er 21 år, studerer kommunikation og økonomi på CBS og mine interesser ligger derfor primært indenfor kommunikation med henblik på (online)marketing, PR og hvad hvad det ellers indebærer. Jeg har som sagt allerede haft møder med tatovører og er ikke bange for at tage kontakt og være ansigt udadtil. Derudover er jeg selv en del af målgruppen og har god indsigt i branchen og har derfor en klar vision for konceptet og dertil strategi, hvorfor konceptudvikling også vil være en klar spidskompetence. Altså, vil jeg (ved et team på 2) bestræbe at mig efter at stå for øvrige poster, således en eventuel partner kan fokusere på at laver et hammerlækkert produkt!

Det skal tilføjes at jeg har kontakt med én, som har interesse at dække det administrative og finansielle, hvis byrden bliver for tung. Altså, vil teamet på sigt bestå af mig (konceptudvikling, marketing, PR, "ansigt udadtil", salg), dig (udvikling af produkt, gerne både indenfor iOS og web) og en 3. partner med fokus på det administrative. Til sidst skal det tilføjes at jeg har opsparing og er jobsøgende (venter pt. svar fra deltids facebook marketeer stilling) og er derfor villig til at smide penge i projektet. Ang. design har jeg nogle skarpe gutter i tankerne og det må altså være en investering

Jeg bor selv på Vesterbro (oprindeligt jyde) og ser gerne du er fra københavnsområdet, så vi kan mødes til en snak om projektet og se hinanden an. Jeg har store ambitioner og forventer derfor gode referencer og måske uddannelse indenfor faget, således vi sammen kan vokse med projektet (datalogi?)! Sidst men ikke mindst forventer jeg at se et gåpåmod og ild i øjnene, der fortæller mig at du ikke giver op på projektet efter et års modgang! 

Ps. Det skader bestemt ikke, hvis du selv har interesse for tattoos og synes det ville være en spændende branche at arbejde med!

Håber virkelig at høre fra nogen af jer, om end ikke andet få et par tips og tricks til, hvor jeg finder den person jeg søger! (Har planer om at besøge datalogi studiet).


Mvh. Simon Størup

 

Fra Hovedgård
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg sidder godt nok i Midtjylland, men jeg synes dit projekt lyder spændende.

Måske du kunne være interesseret i at bruge mig til noget. Jeg er åben for at lave specielle ordninger, hvis jeg ser en idé i dit projekt.

Jeg har bl.a. programmeret sinnersink.dk

Du kan se mere om mig på wpdev.dk og reiffs.dk

- Casper

WPDEV.dk

Din partner til avancerede WordPress løsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj Casper!

Jeg har sendt dig en PM :-)

Mvh. Simon 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre henvendelser er stadig velkomne :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der efter læsning vælger at ignorere min "annonce", må meget gerne give feedback på, hvor og hvordan jeg kan finde mig en partner med de rette kompetencer! 
 
Lidt konstruktiv kritik på, hvad jeg gør forkert og hvad jeg skal ændre fremover!

Tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump :-) + en link der kan deles, hvis folk kender nogen, som kender nogen! http://inkadvisor.dk/bliv-en-del-af-teamet/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)