Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får dig til at sige nej til en ny leverandør?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vores første produkt af eget design er klar til markedet - en urtepotte til engangs-krydderurter -> http://namen.dk/

Nu mangler jeg "bare" at få det i handlen - for det er jo ikke lige bare sådan at sælge. Jeg har oplevet en del forskellige grunde til hvorfor butikker ikke vil have vores produk, kort fortalt så er mit nuværende setup ikke attraktiv nok, til at butikkerne siger " ja tak, endelig ringede du :)" - men hvad skal der til for at gøre sig attraktiv som nu leverandør og hvad er absolut "no go" signaler?

Jeg prøver at sælge til design, brugskunst og interiør butikker, både fysiske og online, indtil videre kun små butikker, ikke kæder.
Er du sådan en og har du et bud på hvad jeg skal gøre og hvad jeg ikke skal gøre.

Jeg har et setup der giver butikkerne en avance det matcher markedsstandarden, og varen er på lager.

Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Har du ikke mulighed for, at få uddybet de svar du får fra butikkerne, som ikke vil have dit produkt? Om det er nogle detaljer ved dit produkt som er galt, eller om det er andet den er galt med?

Det er nok altid svært at få hul på bylden, og tænker at mange brugskunst forretninger, nok holder øje med, hvad de andre gør, så når først der er et par stykker, som forhandler dit produkt, så skal der nok hurtigt komme flere.

Har du ikke mulighed for at vise dit produkt frem, fx på en messe? Du skal nok ud og lave en masse fodarbejde i starten med at få brandet dit produkt. 

Jeg ved, at inden for modebranchen, der er det muligt for en helt ny producent/designer, at få en lille stand på nogle bestemte messer, hvor man kan vise sig frem. Og når først én butik har taget mærket ind, så følger flere somregel trop ret hurtigt.

mvh

Daniel

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg ser, er et tandkrus med delvist låg!

Overvandingsikringen er måske "god nok" men betyder jo bare at man står med en våd vindueskarm eller køkkenbord.

Der findes utallige krydderurte-potter på markedet. Hvad er str. på potten? Hvad er prisen?

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg har fået et par uddybende svar og det kan opsummeres til to ting:

1) Produktet er ikke noget for os, fordi vi ikke kan lide det

2) "frygt" / risiko optimering vi tror mindre på dit produkt ind på et andet som vi kender.

Og den første er jo hvad det er, den anden ledte mig til at stille dette spørgsmål herinde: Hvad får jer til at sige nej?

Men messer lyder som en god plan. - tak for tippet

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru hartmann

Det var nu ikke så meget på produktet, det klart at hvis det ikke tiltaler folk så er der ikke meget at gøre, men jeg har jo selvfølgelig troen på at min urtekrukke er så meget bedre og flottere end de andres - så det er ikke mit problem. Mit problem er at fikse alt det andet, så kun dem der ikke er enige med mit syn på krukken siger nej, ikke også alle dem som synes det er et salgbart produkt, men som siger nej på grund at alt muligt andet

f.eks. er det en god tid at kontakte butikker på, her midt i december, eller er de mere villige til at lytte når julehandler er ovre?

Men tak for besvarelsen

Potten passer til de her engangs-urter man køber i Netto osv. den er 100 mm høj og 90 mm bred i toppen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)