Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Hvad gør mig speciel??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke enig i, at du bare skal droppe drømmen. 

Børnetøj er et af de suverænt største markeder vi har, med en årlig omsætning på mellem 4 - 6 mia kr. (så vidt jeg husker).

Derfor er der i sagens natur også plads til mange spillere, da avancen traditionelt set er utrolig høj og derfor skal der ikke så mange solgte enheder til, før du kan dække dine egne personlige omkostninger.

Den største udfordring er at gøre kunderne opmærksom på din forretning, og det kan være svært når der er så mange om buddet.

Effektiv markedsføring i et meget konkurrencepræget marked, koster kassen og er som regel den der kvæler projektet på den lange bane.

Inden du kaster dyrebare kr efter projektet, skal du lave en detaljeret markedsføringsplan med tilhørende budget, så du har en klar strategi for din virksomhed.

Det kan være særdeles svært at skille sig ud, når der i forvejen findes mange webshops, så en strategi kan også være blot at få en bid af kagen.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Pernille,

Jeg synes at det er godt at Christian ikke bare hopper med på heppekoret, og giver et reality check. Når det er sagt, så er jeg sgu selv i et marked med masser af konkurrenter Smile

Jeg har en ide, som jeg gerne deler med dig, en ide som måske vil gøre det muligt at arbejde med børnetøj og lign. uden at det bare bliver endnu en børnewebshop.

En ting som er populær her i USA er boxes. Man kan få en box med forskelligt indhold, fruen i huset abonnerer på Birchbox, som indeholder produkter indenfor hudpleje, makeup og lign., og hunden abonnerer på BarkBox, som indeholder legetøj, godbidder og praktiske ting. Hver måned kommer der altså en pakke med forskellige vareprøver, sommetider i sample størrelse, sommetider i fuld størrelse.

Jeg gætter på at Birchbox og BarkBox får varerne gratis, da det kan betragtes som markedsføring for virksomhederne der giver varerne. Nogle gange får man rabatkoder, så hvis man vil bestille mere af en vare, kan man få lidt rabat. Vi giver 10 dollars pr. box, inkl. fragt.

Min ide er så, at du kan lave en BabyBox til det danske marked (hvis det ikke allerede eksisterer). Det vil være en god mulighed for forældre at prøve forskellige produkter, og få nye sjove og praktiske ting hver måned, til langt under markedsprisen af tingene. Du kunne lave box'ene forskellige afhængigt af barnets alder, lidt som BarkBox har forskellige pakker afhængig af hundens størrelse. 

Fidusen med denne ide er, at du laver et salg til hver kunde hver måned, det er ikke bare engangssalg. Der ligger dog en stor opgave i at finde virksomheder som vil give dig vareprøver som du kan lægge i pakkerne. Eks. lotion fra Matas, sutter fra Babysam, legetøj fra en anden webshop etc. 

En ide som jeg ikke ved om eksisterer i DK, men en ide som differentierer dig fra andre normale webshops (og du kan stadig få lov til at lege med SEO, konverteringsoptimering, Adwords, programmering etc. som med en alm. webshop).

Mvh Carsten

Fra Hovedgård
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé Carsten!

Jeg ville helt sikkert hoppe med på den vogn, hvis det kommer til Danmark en gang.
Hvem elsker ikke gratis vareprøver?! 

WPDEV.dk

Din partner til avancerede WordPress løsninger.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)