Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet virksomhed, kunne godt bruge noget hjælpe :D

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg er ny (meget ny) her på siden og har nu valgt at starte min egen virksomhed her fra 1 jan 2015, da jeg skal tilbage på skole bænken, som et led i min uddannelse og derfor har jeg nu en masse tid som jeg gerne vil investere i noget bedre end bare at dovne den og gå i byen.

Helt kort om mig selv, så er jeg knap 21 år og bor i Esbjerg. Jeg har før importere mindre dele fra EU, Nord Amerika og Asien, og tjente da en fin sjat penge gennem gymnasiet (alt mellem 1-200kr i måned til 1000kr på gode dage)

Jeg har nu valgt at jeg som sagt vil starte med at importere igen, og i første gang bliver det meget forsigt hvor jeg både finder gode handles partnere og hvor jeg tester min lokal marked ud (15-50 årig i mit lokal område) Både for at finde de rigtige leverandøre men også for at se om de vare jeg bestiller hjem, kan finde en plads på det eksisterende marked.

Så ganske kort ville jeg bare høre om der er noget jeg skal være opmærksom på ?

Jeg har sendt en anmodning om at oprette en enkeltmands virksomhed og er udmærket klar over hvordan regler med hensyn til import uden for eu (75-80) og men hensyn til kopivare (NEJ NEJ og atter NEJ) Men som sagt starter jeg i det små og tester market og leverandøre først.

Men hvis du føler du har noget info som jeg kan bruge eller måske et guldkorn eller to så skriv endelig :D

Og forsat god søndag og god jul.

Mvh

Kenneth4333 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)