Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at hente tilbud på hjemmeside/system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står i en situation som jeg ikke har erfaring med. Jeg har en ide som jeg skal have ført ud i livet og et budget. Uden at gå for meget i detaljer så skal jeg have en side, der skal være en hvor man som kunde kan melde sig ind og dernæst er man medlem på abonnement basis.

Dvs. det skal indeholde et kunde & administrations modul til at håndtere dette, og kunden skal have sit eget login på siden. Der er en del funktioner som jeg gerne vil have implementeret, så formoder lidt at der skal både webdesigner og udvikler indover. Umiddelbart er min tanke at det ville være lækkert, hvis der findes et standard program som allerede har et kundemodul osv, som man bare kan bygge videre på, for at holde udviklingsprisen nede.

Jeg har intet forstand på udvikling af systemer og ved ikke hvor/hvordan jeg skal starte med at hente tilbud. Gode råd modtages meget gerne omkring denne process :)

Har tænkt om det hele måske kunne være i en wordpress løsning og overvejet at henvende mig specifikt til wordpress udviklere, men vil ikke 'begrænse' mig.

Dette her været mine overvejelser indtil videre:

- Henvende sig til et Dansk web/udviklings bureau: Virker dog til at være en meget dyr løsning
- Freelancere i Danmark: En lidt billigere løsning, men hvordan sikrer man sig at de 'kan deres kram' og ikke bare lover guld og grønne skove
- Firmaer/freelancere i f.eks. Østeuropa eller Østen: Frygten er om kvaliteten vil være i orden og hvordan man får kontakt med firmaer/freelancere med et godt omdømme. 


Vil helst have det lavet i Danmark. Budgettet er på ca. 30-40.000 DKK, har ingen ide om det er meget lavt og urealistisk at få lavet i Danmark.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SJ79

Vi har et tilbud hvor du kan få en gratis rådgivningstime, og en kaffekop. Derudover kan vi også lave det du beder om, vi er et freelance firma der arbejder for mange kunder - dog er 30-40.000 ikke mange penge... Men det du har skrevet ovenfor kan sagtens lade sig gøre. Desuden har vi sandsynligvis Danmarks billigste priser ifht. kompetence.

Send lige en e-mail til mss@modified.dk - så kan vi eventuelt lige snakkes ved, og indtil søndag har vi faktisk sorte priser på klippekort bestilt i uge 49.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan skrive til mig på kim@cyberdata.dk. Send evt. en liste over ønsker og funktioner og hvad hjemmesiden skal kunne. Jo mere præcis du beskriver, jo mere præcis bliver prisen også :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SJ79

Jeg vil meget gerne høre mere. Du er meget velkommen til at sende mig en mail, med en beskrivelse af dit koncept, samt en smule mere specifikt beskrivelse af hvad du ønsker af funktioner. Så vil vi vurderer om det er et projekt, som vi kan sætte et team op til at afvikle fornuftigt. Måske kan vi også yde noget sparring til hvorledes du griber projektet an bedst muligt. 

Du kan fange mig på simon@erhvervshjemmesider.dk. 

Hvis du vil læse lidt om vores baggrund, tag et smut ind på www.erhvervshjemmesider.dk 

Glæder mig til at høre fra dig. 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SJ79,

Du er også meget velkommen til at kontakte os, Ubuqo. Vi er et digital digital bureau, som har stor ekspertise i bl.a. Wordpress løsninger. Vi er sikker på at vi sagtens kan hjælpe dig, med din opgave.

Vi vil rigtig gerne høre mere om opgaven og en evt. deadline, så du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os på hello@ubuqo.dk.

Så kan vi finde frem til en deadline og en pris som holder - uden skjulte gebyr eller "ups'er".


Jeg ser meget frem til at høre fra dig,

Fortsat god lørdag,


Med venlig hilsen,

Torben, Partner
Ubuqo 

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SJ79.

Du skal gøre følgende: sæt dig ned og lav en beskrivelse af den funktionalitet du gerne vil have på din side. Brug nogle timer på at finde ud af hvad der er "nice to have" og hvad der er "´need to have". Læg det væk et par dage eller to, og tag det så frem igen, og se på det med friske øjne. Derefter kan du spørge, dels i dette forum, dels på Freelancer, hvad det koster at få sat op, og hvilke "knaster" der eventuelt måtte være. Undlad at fokusere på et bestemt system, se på om løsningen lever op til dine krav, både de nuværende - og dem du har skrevet under "nice to have". Uanset hvad du gør, skal du vælge et system som kan skaleres i forhold til kommende ideer, lås dig ikke fast på at du endelig skal i gang hurtigst muligt. Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)