Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det god stil, at spørge først eller er det lige meget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet en hjemmeside der handler om whisky. Jeg sælger ikke selv whisky. Får at øge brugervenligheden og få gang i noget link-building, vil jeg gerne linke til hjemmesider der handler med whisky.

F.eks: Jeg beskriver en whisky (Bowmore), i bunden af siden skriver jeg at, hvis man er interesseret i at købe en flaske, kan man følge linket. her sætter jeg så et link der peger på f.eks www.whisky.dk (direkte til den netop omtalte flaske)

Mit spørgsmål går mest på, om jeg skal kontakte de forskellige forhandlere først, inden jeg linker til deres side (jeg tænker selv, at det er god stil at spørge først) eller hvordan vil I have det med, at der er en der linker til jeres side ude I ved det?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har selv fået nogle links, uden helt at vide det på forhånd. Lige i de omtalte tilfælde var det rigtig fint.

Men kan sagtens forestille mig situationer, hvor jeg ikke ville synes, at det var fedt.

Tænker selv, lige som dig, at det er go stil, at spørge først.

Natasha

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syns da du skal forhandle dig til at være whiskey anmelder og få nogle gratis flasker for at skrive om dem og lave links direkte til dem.

Indbound links er guld værd for deres forretning

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Jeg syns da du skal forhandle dig til at være whiskey anmelder og få nogle gratis flasker for at skrive om dem og lave links direkte til dem.

Indbound links er guld værd for deres forretning

Helt enig. Det du giver er guld værd. Du kan lige så godt score lidt retur gaver på det, uden dog at gøre det til et krav at man skal "betale"

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for jeres svar.

Jeg har skrevet til en forhandler og spurgte om det har hans interesse, at jeg tager en flaske (som han vælger - og betaler) med i min whisky klub. Vi er 10 stykker der siden år 2000 har mødtes 4 gange om året og smagt på whisky. Forhandleren kan få 10, forholdsvis, kyndige vurderinger af en flaske whisky. Han kan bede os om, at svare på nogle bestemte ting, som han har brug for at få vurderet omkring flasken.

Jeg lægger så besvarelserne ud på min side, hvis han vil have det. Samtidig linker jeg direkte til hans hjemmeside.

Jeg er spændt på, hvad han siger til mit forslag.

Endnu engang tak for feedback og god weekendSmile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Mads

Hvis han siger nej til det, er han direkte dum (beklager den udtalelse) :P

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)