Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste skridt for lampe i produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rander
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg har designet en lampe som jeg meget gerne vil have i produktion men først skal jeg have den lavet som demomodel/prototype. Men hvor finder man en som kan hjælpe en med det?! Og næste skridt derfra er produktion hvor gør man det?! Vi er helt nye inden for dette og går igang helt fra 0.. Så det vil være meget dejligt hvis en kan være behjælpelig, evt med links eller andet :)

Mvh

Christine S

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke kunne vide mig sikker, men se om i ikke kan komme i kontakt med nogen (person, institution m.v.), der er i besiddelse af en 3D printer :-)

Mere kan jeg desværre ikke lige hjælpe med.

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret kommer vel meget an på matrialerne. Er den lavet af plastik, træ eller metal. Skal du kun have lavet skærmen, eller er det også foden. osv osv.

Du bliver nød til at indsnævre din søgning lidt, og komme med flere detaljer.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Trappevaskeren:

Svaret kommer vel meget an på matrialerne. Er den lavet af plastik, træ eller metal. Skal du kun have lavet skærmen, eller er det også foden. osv osv.

Du bliver nød til at indsnævre din søgning lidt, og komme med flere detaljer.

Lige præcis... hvis det er en trælampe, jamen så skal man have en snedker. Hvis det er plastisk, jamen så en plastikproducent.

Mere info tak :)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Rander
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan godt se det er for indskrænket det jeg kommer med, men here goes!

Matriale skal være i metal (type er underordnet lige nu da jeg i første omgang bare skal ha lavet en prototype/demo model) lampen er en loftslampe (spisebordslampe om man vil). Der skal laves den del hvor ledningerne samles i samt dem hvor pærene sidder i.

Men god ide med en 3D printer det må jeg liiiige få set på :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)