Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

straffer google mange domæner på samme hotel ?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver ikke straffet for de links du snakker om - de virker ikke så stærkt, når de kommer fra sites med samme IP, men der er IKKE tale om straf!

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Mikkel deMib Svendsen:

Du bliver ikke straffet for de links du snakker om - de virker ikke så stærkt, når de kommer fra sites med samme IP, men der er IKKE tale om straf!

Ok så det du siger Mikkel er at de er beder en hvis jeg ikke linkede, men det ville give endnu mere hvis det kom fra forskellige servere?

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

skovkjer:
de er beder en hvis jeg ikke linkede, men det ville give endnu mere hvis det kom fra forskellige servere?


Jeg har forsøgt at læse alle dine spørgsmål igennem og virkelig sat mig ind i hvad det måtte være som du stadigvæk ikke har fået svar på eller ikke helt forstår. Det kan jeg ikke rigtig få øje på. Men jeg prøver lige engang til, da det virker som om du stiller samme spørgsmål om og om igen. Og at du nu igen forsøger at spørge til det jeg skrev til dig sidst.


kjaerbo:
Hvis du har i sinde at vise samme indhold på flere af domænerne
Så er det en ulempe. Og du risikerer at det tæller ned. 

kjaerbo:
Og link imellem domænerne vil ikke tælle særlig meget hos google
Det tæller altså ikke ned. Og det ville tælle mere hvis du havde dedikeret IP, og endnu mere hvis det var IPer med egen c-klasse.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for toldmodigheden, nu tro jeg så den er feset in langt om længe.Cool

Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Du bliver ikke straffet for de links du snakker om - de virker ikke så stærkt, når de kommer fra sites med samme IP, men der er IKKE tale om straf!

Risikerer man heller ikke straf hvis flere domæner på samme server linker frem og tilbage til hinanden? Hvad hvis der er tale om site-wide links? Hvad hvis links'ne er placeret i bunden af siderne som traditionelle "partnerlinks"?

Dansk forum om søgemaskineoptimering - Få gratis svar på dine spørgsmål om SEO.
Side 5 ud af 5 (45 indlæg)