Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren PHP programmør søger arbejde hjemmefra.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ville lige spørge om der er nogen, der mangler en god PHP programmør, der kan lave stort set alt der har med hjemmesider at gøre. Jeg står og mangler penge lige nu så alt i kan smide min vej, ville være en velsignelse.

Indskrivning, opdatering, vedligeholdelse, adwords, adsense, sociale medier, reklame, grafik, ja alt hvad du kan komme i tanke om, så er jeg frisk.

Prisen, afhænger af jobbet. 

-En timepris er også utrolig vigtig, gør det meget nemmere at give tilbud til kunderne.
100kr i timen

-Tænker det er en god idé at linke til referencer/cases.
Lookingforplayer.com 

-Har du CVR?
CVR: 34301220  

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du dygtig til programmering og mangler arbejde? Registrer dig som freelancer hos Amino Freelancer og byd ind på de mange daglige opgaver som lægges i udbud.

Registrer dig her

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

1. Tænker det er en god idé at linke til referencer/cases.

2. Kig ind forbi Amino freelancer - Der er mange opgaver at byde ind på.

3. Tag kontakt til et par bureauer og hør om muligheden for et freelance samarbejde.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus, tak for tippet.

1. Det er svært at linke til cases, da et højt niveau inden for PHP stadig bare ligner et par linjer kode på en hjemmeside. Men jeg har lavet Lookingforplayer.com, hvis det kunne have interesse.

2. Amino freelancer, har jeg aldrig fået en opgave fra, selv da jeg tilbød at lave en opgave gratis for en person fik jeg ikke opgaven. Og der går tit 3 uger inden, man får svar. Det er et godt system, men bare ikke for mig tror jeg.

3. Jeg er medlem af 3 vikarbueroer i Holstebro, og afventer at der dumper en opgave ind. Men mens jeg venter mangler jeg bare noget at lave.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:

Hej Aminoer.

Jeg ville lige spørge om der er nogen, der mangler en god PHP programmør, der kan lave stort set alt der har med hjemmesider at gøre. Jeg står og mangler penge lige nu så alt i kan smide min vej, ville være en velsignelse.

Indskrivning, opdatering, vedligeholdelse, adwords, adsense, sociale medier, reklame, grafik, ja alt hvad du kan komme i tanke om, så er jeg frisk.

Prisen, afhænger af jobbet. 

Hej Steffen.

Smid mig en privat besked med referencer og noget kode (php) du har lavet (af nyere dato).

Kan ikke tilbyde noget fast, men har en gang imellem for travlt til jeg selv kan få løst en mulig opgave indenfor rimelig tid.

En timepris er også utrolig vigtig, gør det meget nemmere at give tilbud til kunderne. :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har muligvis noget....
Har du CVR?

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg. 
CVR: 34301220 

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt en email ? har sendt dig en pm her på amino.

Fra Gravens
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Profillageret.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen: Jeg har ikke lige nogen opgaver lige nu, men får da af og til brug for lidt hjælp til en Prestashop, er det noget du vil kunne hjælpe med, for så vil jeg meget gerne ha dine oplysninger, og også gerne en mail med lidt information omkring dine priser osv... 
Normalt bruger jeg freelancer.com til disse opgaver, men vil gerne ha en dansk samarbejdspartner hvis prisen er fornuftig. Der går jeg ud fra kommunikationen er lidt bedre, end dem jeg tidligere har arbejdet med :-)

Mads 

Profillageret.dk - Alt i tætningslister & gummilister

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg arbejde på nuværende tidspunkt på et andet projekt, som jeg gerne vil have gennemført før jeg påtager mig flere opgaver. Må jeg kontakte dig når jeg er kommet så vidt? 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)