Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maskinproduktion i Danmark kontra indkøb i USA/Kina (lav volumen)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

 

Jeg har kontakt til nogle meget dygtige Polske maskinbygger og dreje/fræs underleverandører i 304/316 stål (Til fødevare/process industry) fra mit tidligere job, og har i dag en del samarbejde med en Poznan baseret elektronik producent. Hvis du har et projekt du skal bruge noget sparring eller direkte hjælp på, er du velkommen til at give et kald på 2641 2715.

 

/Martin.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels.

Hvis du ikke er kommet videre med din søgning på producent i østeuropa har jeg et oplagt forslag til dig. En mindre (godt 50 mand i produktion) Polsk virksomhed der producere for danske/skandinaviske kunder i fødevare/proces industrien (stor erfaring med bearbejdning af rustfri/syrefast stål.)

Hvis du sender mig dine nye, opdaterede, tekniske tegninger kan vi tage en snak om mulighederne.

 

/Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jens

vi har rigtig gode forbindelser her i DK men også i Sydeuropa.

du er velkommen til at kontakte os på 22 47 75 97 og sende nogle tegninger, så vil vi meget gerne kigge på det.

mvh delmann

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej troels

vi har rigtig gode forbindelser her i DK men også i Sydeuropa.

du er velkommen til at kontakte os på 22 47 75 97 og sende nogle tegninger, så vil vi meget gerne kigge på det.

mvh delmann

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels

Jeg gir lige mine tanker for 25 øre.

Jeg mener at, hvis du skal lave 15-20 stk i starten, lad os sige i kvartalet, så find en smedevirksomhed i din nærhed med min. 5 mand, en kantpresse og et svejeværk og som ikke har været konkurs i de sidste 10 år ... de vil kunne lave opgaven og så kan du lige smutte ned og tjekke leverencen uden at skulle flyve jeg-ved-ikke-hvorhen. Og delene kan alle fås hos brdr. klee.

Når du skal lave 150-200 i kvartalet, så er det en dansk maskinfabrik der laser eller vandskærer pladerne med huller og det hele og en halvautomatisk kantpresse der bukker den op ... pga lav fejl margin skal der løbes hurtigt i udenlandsk produktion for at slå den ... du der skal du stadig flyve afsted på kontrol.

Over det antal, der er omsætningen så stor at der skal du alligevel have folk til varetage delopgaverne og så er der erfarne i branchen der rådgir' bedre i situationen om det kan betale sig at flytte produktionen.

Og så synes jeg at jeg læste noget om rustfast (304/316) i et af svarene ... altså, skal der køle/smøre vand i karene så skal der med sikkerhed også en emulsions skære/smøre olie i og så ruster alm plade med maling ikke igennem de første 10 år.

mvh Jan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)