Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har igennem mange år været forsikret igennem *** Forsikring, som altså er en del af en forening og det har egentlig været fint nok, bilen har været forsikret til en rigtig billig pris. Så her i sensommeren ringede jeg til dem og spurgte efter en pris på indbo forsikring, og vi snakkede om hvad jeg havde af ting og sager og blev enig om at 500.000kr var riiigeligt at forsikre mig for. (Det halve havde også været fint) Men pludselig studsede han ører for jeg sagde at jeg havde en del instrumenter og et dyrt kamera, så begyndte han at snakke om at hvis jeg brugte det erhvervsmæssigt var det ikke dækket.

Jeg forsøgte at få ham til at definere hvad erhvervsmæssig brug er ... for jo, hvis jeg skal bruge et billede i firmaet så tager jeg det da selv - alt andet ville være dumt når jeg nu har kameraet. Men jeg er ikke fotograf. Så spurgte jeg fyren om det så betød at hvis jeg f.eks. tabte kameraet mens jeg var på arbejde, så ville det ikke være dækket - og der svarede han så at hvis kameraet overhovedet havde været brugt kommericielt ville det ikke blive dækket.

Så blev jeg mopset og sagde at det ku han godt glemme alt om, så måtte han jo finde mig et produkt hvor der var ordentligt dækning for mine ting. Det gad han ikke, han smækkede istedet røret på og ignorerede efterfølgende mine email. Javel ja ... Screw that tænkte jeg, så køber jeg et pengeskab til mit kamera og en stor lås til min dør og håber på at indbrudstyven tar naboens dør og ikke min.

Så for et par dage siden blev jeg kontaktet af min forsikring, der truede med at opsige min kasko forsikring fordi jeg ikke havde nogen indbo forsikring. Det måtte jeg så forklare hende at det havde jeg ikke haft i de 4 år jeg have været forsikret hos dem. Det rørte hende ikke, ja for at sige det lige ud var hun da fløjtende ligeglad med hvad jeg sagde.

Jeg har aldrig haft skader, ikke engang glasskader, hos dem. Jeg betaler altid til tiden og generelt er jeg en super god kunde ... så jeg fatter for det første ikke at de smider mig på porten på den her måde, jeg forstår heller ikke at det kan være lovligt.

Nå men når det er sagt ... så står jeg og skal finde en ny forsikring, og jeg tænkte at nogen her måske havde haft udfordringen før? :-)

Jeg skal have forsikret min bil, min lejlighed og mig selv. Det må meget gerne være et forsikringsselskab der har erfaring med selvstændige, kiggede på ase men syntes ikke rigtig de havde noget. Kom frisk med gode råde og glade tilråb, jeg tar imod med kyshånd :D

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da tro de fleste forsikringsselskaber også har erhvervsforsikringer. Men jeg kan i hvert tilfælde anbefale Tryg, hvor vi har vore forsikringer - inkl. en erhvervs.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bruger jeg dem ikke selv mere, men har brugt dem super fine og faktisk heller ikke så dyre igen.

Alm. brand. Da jeg var Entreprenør tilbage i 2007 brugte vi dem hvor vi havde alle forsikringer lige fra Erhverv til privat.

Så jeg ville da prøve dem.

De forsikre også gerne virksomhed i udkants danmark som amager nu er :-)

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med Codan og især Alka.

Der har ikke været nogen problemer og deres priser er fair ift. servicen.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også personligt anbefale Alm. Brand, eller FDM Forsikring hvis du er medlem der. Sidstnævnte har typisk meget skarpe priser, men de kræver at du har været medlem af FDM i minimum seks måneder for at kunne tegne forsikring.

Det lyder i øvrigt som en god idé at du vil have en indbo-forsikring. Det er absolut ikke et sted som der kan anbefales at spare. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)