Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i den situation at jeg skal ha lavet en webshop, jeg kunne rigtig godt tænke mig, at kunne bruge noget som f.eks woocommerce eller lign. det der er det allervigtigste er at der er mulighed for at lave forhandler login og priserne kun kan ses når man er logget ind. Jeg har kun b2b salg, så det er vigtigt at private ikke kan oprette sig og se priser.

Kan i hjælpe?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

sollii:

Hej Amino

Jeg står i den situation at jeg skal ha lavet en webshop, jeg kunne rigtig godt tænke mig, at kunne bruge noget som f.eks woocommerce eller lign. det der er det allervigtigste er at der er mulighed for at lave forhandler login og priserne kun kan ses når man er logget ind. Jeg har kun b2b salg, så det er vigtigt at private ikke kan oprette sig og se priser.

Kan i hjælpe?

Det tror jeg sagtens at du kan gøre med woocommerce. Du kunne med fordel prøve at kontakte nogle forskellige webudviklere og høre dem, hvordan de ville gøre det, og hvilket platform de ville benytte og derefter tage stilling til, om det er noget du tror, du selv kan lave, eller om du vil betale dig fra det.

Jeg håber det var en lille hjælp.

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, mange tak.

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Den funktionalitet du efterspørger kan højst sandsynligt sættes op i de fleste shops. Du vil sikkert have størst held ved at kigge på egentlige shop-løsninger som presta/magento osv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sollii 

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at opsætte din webshop, såfremt du måtte have dette behov. Du kan se webshops som vi tidligere har lavet for andre kunder på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

I forhold til forhandlerlogin er der ingen problem at få integreret i WooCommerce. 

Smid mig en mail med dine kontaktoplysninger på simon@erhvervshjemmesider.dk, så tager vi den derfra :-) 

Håber på at høre fra dig 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

sollii:

Ok, mange tak.

Det var så lidt, spørg endelig hvis der er andet du er i tvivl om Smile

Vh.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)