Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-koncept søger programmør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino’er

Som overskriften så fint siger, så søger jeg en partner som kan programmere hjemmesider (WordPress).

Jaja, men hvad er ideen, vi skal tjene penge på?

Jeg har i mange måneder haft en idé til en virksomhed, som skal fungere som en platform der formidler kontakten mellem kunde og detailbutikker. Servicen går i al sin enkelthed ud på, at man som kunde kan bestille varer hos butikken, således kunden kan være sikker på, at varen ikke bliver udsolgt eller andre problemer der kan gøre, at kunden ikke får sin vare. Det smarte består i, at kunden bestiller varen før butikken bestiller deres varer – dermed kan butikken undgå at bestille både for mange og for få varer hjem. Jeg fik idéen på baggrund af mit arbejde i et supermarked, men idéen kan bredes ud til mange forskellige slags detailkæder. En person i en ledende stilling i en supermarkedskæde omtaler idéen som:

”Det lyder utrolig spændende dette projekt og kan langt hen ad vejen også give god mening i mange af de danske kæder. ”

Det vi i fællesskab skal finde ud af, er hvilken branche/kæde vi skal satse på i opstarten. Jeg har sammen med en butikschef udarbejdet alt det praktiske, så der kræves minimalt ekstraarbejde af personalet i butikkerne.

Platformen udvikles så den kan bruges uafhængigt af hvilken branche butikken befinder sig i, og samtidig udvikles den på en sådan måde, at den forholdsvist let kan oversættes til andre sprog, så vi hurtigt er klar til at gå ud over landets grænser, når den tid kommer.

Når tiden kommer til, at vi har brug for kapital til at udvide forretningen, så har jeg forbindelser, der gør det muligt at låne, men jeg forventer, at vi begge lægger penge i virksomheden. Dette er selvfølgelig et emne vi tager op og aftaler yderlige om, når den tid kommer.

Det lyder fint, men hvad kan du???

Jeg har arbejdet med programmering i mange år i form af PHP, HTML, CSS og JavaScript, men det har altid været rettelser, oversættelser, tilføjelser eller lignende. Jeg har ikke meget erfaring med at bygge noget op fra bunden, så det er her, du kommer ind i billedet. Det jeg vil tilbyde som mit speciale, er SEO, sociale medier, Facebook Annoncer, Ad Words, E-mail marketing og konverteringsoptimering. Jeg vil ikke kalde mig decideret ekspert, men jeg har en masse både teoretisk og praktisk erfaring inden for hvert af områderne, og derfor kan jeg påtage mig ansvaret for disse.

Derudover har jeg en masse erfaring med outsourcing af opgaver til udenlandske freelancere, så når vi får brug for grafiske elementer eller andet, så er priserne bestemt til at overkomme.

Hvad så med tid og penge her og nu?

Jeg har ugentligt 30 timers arbejde, som primært foregår om aftenen. Jeg er ikke afhængig af hverken kæreste eller børn, så dette gør mig i stand til at tildele rigtig mange timer ugentlig til dette projekt. Jeg forventer ikke, du siger dit eventuelle nuværende job op, men jeg forventer, at vi sammen kan aftale et gennemsnitligt antal timer ugentligt, som jeg kan forvente, at du bruger på dette projekt.

Med en fornuftig indsats fra os begge forventer jeg, at vi kan have første prototype klar i slutningen af januar 2015.

Før vi starter et samarbejde op, så afstemmer vi hver vores forventninger til hinanden og projektet, så vi ikke løber ind i misforståelser, og dette inkluderer også ejerandele til hver især.

Jeg kan kontaktes i tråden her, privatbesked på Amino eller på mail[at]martinslaugesen.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis det bliver lavet i Drupal, så vil jeg gerne høre mere.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)